dendermonde

Home Forum Zeverhoekje dendermonde

• Maker
    Discussie

• tom
    Deelnemer

hallo porschisten

heb al opgemerkt dat er hier veel leden zitten om en rond Dendermonde
      mss kunnen we eens afspreken om een ritje te gaan maken :driver:
      en af en toe eens stoppen om :drink :drink:
      laat het hier maar weten :salut:
      mvg tom

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 77)
      • [quote=”koenc” post=170950]Ik probeer nog even een lijst op te stellen van mensen die denken te komen en mensen die geen forum lid zijn maar toch ook met hun Porsche komen.

1) Koenc 997 GT3
        2) Costa 993
        3) PDS Trading 997 GT3
        4) Maarten VR 911
        5) Tommeken 911 3.2 targa
        6) Carbonman Boxster Spyder
        7) Mr x Porsche 928 GTS
        8) Franky Porsche 944 Turbo
        9) Bert Porsche 996
        10) Collega Bert Porsche 993 cabrio
        11) Wim Porsche 964 Turbo
        12) Koen Porsche 997 Turbo
        13) Dirk I 911 3.2 G50 coupe
        14) Hellraiser
        15) Met wat geluk :think: Monza 997 GT3 Met vrouw :happy:

toch niet zo slecht vind ik zelf :up:[/quote]

Nen 912 *luv Altijd al een zwak voor gehad !

Ik breng ook nog iemand met een 912ke mee die niet op het forum zit 😉

Dan laat ik vrouw en kinderen gewoon thuis. Ik heb ook nog iemand uitgenodigd, geen idee met welke P die zal komen (kan wel kiezen uit verschillende modellen), maar het weer zal mooi zijn dus ik zal zelf voorstellen om de 2.7RS te nemen, wie weet lukt het wel, is nog niet 100% zeker dat hij komt.

Ik probeer nog even een lijst op te stellen van mensen die denken te komen en mensen die geen forum lid zijn maar toch ook met hun Porsche komen.

1) Koenc 997 GT3
                2) Costa 993
                3) PDS Trading 997 GT3
                4) Maarten VR 911
                5) Tommeken 911 3.2 targa
                6) Carbonman Boxster Spyder
                7) Mr x Porsche 928 GTS
                8) Franky Porsche 944 Turbo
                9) Bert Porsche 996
                10) Collega Bert Porsche 993 cabrio
                11) Wim Porsche 964 Turbo
                12) Koen Porsche 997 Turbo
                13) Dirk I 911 3.2 G50 coupe
                14) Hellraiser

toch niet zo slecht vind ik zelf :up:

[quote=”pds trading” post=170918]Onze kindjes blijven bij de oppas.
                  Die zitten niet zo graag tussen de rolkooi :lol:[/quote]
                  hier ook geprobeerd … gaat echt niet :geek:
                  Ik kom alleen

tom

mijn vrouw blijft thuis want we zitten met een student in de examen :hail:

@maarten
                    oei dan zal ik die van mij ook nog eens goed moeten kuisen staat al 3 weken onder de hoes :bounce:

PDS

[quote=”MaartenVR” post=170917]

@pds
                      Goeie vraag, heb ik van mijn wederhelft ook al gekregen… maar ik wist ook niet of dat de bedoeling was (in mijn geval is het dan ineens ook +kids).
                      [/quote]

Onze kindjes blijven bij de oppas.
                      Die zitten niet zo graag tussen de rolkooi 😆

@ Dirk, het adres is Dorp, 9220 Moerzeke, eenvoudigst is als je op de N41 het kruispunt neemt ene kant richting Grembergen, andere kant richting Moerzeke (het eerst na Dendermonde of het laatste voor Dendermonde), dan volg je gewoon de hoofdbaan en je komt vanzelf aan het marktplein(tje). Dat ligt dan aan de rechterkant.

@pds
                        Goeie vraag, heb ik van mijn wederhelft ook al gekregen… maar ik wist ook niet of dat de bedoeling was (in mijn geval is het dan ineens ook +kids).

@Tommeken
                        Ik hoop ook dat het dak in de koffer mag verdwijnen, zeker omdat ik ongeveer een 12 tal uur ben bezig geweest om de P te laten blinken de laatste weken 😀

Ik zie dat ook wel zitten om eens langs te komen :driver:
                          Wat is het juiste adres ? Vanaf hoe laat ?

PDS

Ik kom ook ….

Nemen jullie de vrouwen mee ? :think:

Wij zullen waarschijnlijk ook wel terug meekomen 😉

tom

ik denk dat we voor nu zondag wel eens geluk met het weer zouden kunnen hebben :relaxman:
                                ik ga er zijn tegen 10h hopelijk kan ik mijn targadak in de koffer leggen :happydance:
                                volgens de vorige posts zullen er toch wel een auto of vijf komen mss zijn er nog kandidaten die op de laatste moment nog beslissen om eens te passeren :respekt:
                                hopelijk tot zondag met goed weer en met een mooie *porsche dan kunnen we samen genieten van :drink:

Count me in!

De bedoeling was effectief om wat te kletsen, koffie te drinken en – voor de geïnteresseerden – kijken of er mensen zijn die mee willen werken aan een de voorbereiding van een mogelijke rondrit…
                                    De streek ken ik als mijn broekzak, dus een kort ritje die dag moet zeker kunnen… ‘t zal dan wel ééntje zijn dat niet echt voorbereid werd…

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 77)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.