dendermonde

Home Forum Zeverhoekje dendermonde

• Maker
    Discussie

• tom
    Deelnemer

hallo porschisten

heb al opgemerkt dat er hier veel leden zitten om en rond Dendermonde
      mss kunnen we eens afspreken om een ritje te gaan maken :driver:
      en af en toe eens stoppen om :drink :drink:
      laat het hier maar weten :salut:
      mvg tom

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 77)
      • [quote=”Yfkes” post=166291]… hé Koenc, is dat dan van 09.30u tot 12.00u rijden en nadien de ganse namiddag koffie slurpen of om 09.30u al op het terras gaan zitten, naar de Porsches kijken die op het kerkplein staan en :drink:[/quote]
        Hallo Yfkes,

ik stel voor om gewoon op het terrras te zitten, :drink: en voituurkes bekijken.
        … en eventueel samen te bespreken al dan niet een rondrit uit te bouwen voor een volgende keer?

PDS

@koen_c +1 gt3

… hé Koenc, is dat dan van 09.30u tot 12.00u rijden en nadien de ganse namiddag koffie slurpen of om 09.30u al op het terras gaan zitten, naar de Porsches kijken die op het kerkplein staan en :drink:

hallo,

schriijf mij maar op de lijst voor P&C 😀 :drink:

Costa

Dan zijn we weg met PCT ( verrassingsrit ) 😥

[quote=”Hellraiser” post=166092]Der gaat hier toch eens iemand initiatief moeten nemen en er een datum en een uur op plakken he :mrgreen:[/quote]
                  Je hebt volledig gelijk!

Voorstel: we doen een “Porsche and coffee”
                  datum: zo 15 juni
                  (auto’s mogen nog op het kerkplein staan dus geen vergunningen etc.)
                  Tijd: 9h30-12h

Wie doet mee?

ik zal het lijstje hier alvast starten met mezelf.

1) Koenc 997 GT3
                  2)

… indien vrij die dag, wil ik er ook graag bij zijn !

Yfkes.

Der gaat hier toch eens iemand initiatief moeten nemen en er een datum en een uur op plakken he :mrgreen:

+1
                        Costa

Rij wel niet met een porsche, maar kom zeker eens langs om te kijken!

PDS

Ik wil ook wel afkomen …

Is wel even rijden, maar dan is hij nog eens warm geweest :relaxman:

hou mij op de hoogte, Dendermonde is idd niet ver en als ik hem kan parkeren waar ik hem zie staan ben ik altijd geruster 🙂

ander voorstel: we gaan gewoon op zondagmorgen op een mooi kerkpleintje (Moerzeke, Lebbeke, …?) waar
                                A) plaats is en
                                B) een café open is en
                                C) je nog op mag parkeren

iets drinken rond 10h? Dan zijn we met iets meer volk om af te spreken….
                                Zomaar een idee.

Hallo Patrick,

ik bedoelde deze autoroute.

http://www.dendermonde.be/product.aspx?id=2385

Autoroute – Scheldelandroute

Het traject van deze autoroute is ongeveer 100 km; maar laten we realistisch zijn: dergelijke afstand afleggen als autotoerist die de tijd neemt om interessante punten te bekijken of een museum te bezoeken, is niet denkbaar. Vandaar de optie de route in twee lussen op te delen. Beide lussen starten aan de brug in Temse.

De ene lus, ongeveer 70 km, brengt u door het Antwerpse Scheldeland (Klein-Brabant) en een deel van het Oost-Vlaamse Scheldegebied (Dendermonde – Hamme – Temse).
                                  De andere lus voert je eerst langs de Schelde op Antwerps grondgebied en verder door het Scheldegebied in Oost-Vlaanderen. Deze lus telt ongeveer 75 km. Wie alles wil meemaken wat er op de respectievelijke trajecten wordt aangeboden, is voor de hele dag zoet.

Prijs: 2,50 EUR

Costa

Dat is wel een fietsroute, 10% onverhard. Deel gaat via de Schelde- en Denderdijk waar autoverkeer niet toegelaten is.
                                    zie http://www.fietsroute.org/Fietsen.php?fietsroutes=Ros_Beiaardroute

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 77)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.