Desperately seeking…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Desperately seeking…

• Maker
    Discussie

• Geert
    Deelnemer

Hier zijn we dan….
      Zoek,net zoals zovelen onder ons, een 3.2 of 3.0 SC.
      Targa geniet de voorkeur, coupé is ook oké.
      Dank voor massale goede tips…

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 105)
      • Idd Gertie, jou niet laten opjagen. The chase is better than the catch…

996 cabrio kopen is een héél slecht idee!
        Je gaat immers nooit nog willen terugschakelen op iets ouders :happy:

je niet laten opjagen, je verstand wil dat probleem ‘snel’ opgelost hebben terwijl jouw ideale wagen misschien pas binnen een maand ergens achter de hoek te koop komt te staan …

Geen nieuws is goed nieuws zei mijn vader zaliger altijd.
            Bij mij dus niet. 🙁
            Ik ben nog naarstig op zoek doch houd mij een beetje low profile…
            Ik vrees dat mensen nerveus worden door het feit dat het bij mij altijd “net niet” is.
            Ik heb de laatste tijd ook wat minder tijd gehad. Weekje weg en geen internet acces.
            Veel onderweg de laatste tijd…
            Niet altijd eenvoudig.
            Ik denk dat ik Mush zal gaan geloven, iets recenter zoeken, eventueel 996 cabrio.
            Kan dan in alle rust uitkijken naar een SC of 3.2.

So, still seeking….

Als je iets zou zien of horen, laat maar weten.

en nog nieuws hier?

[quote=”Gertie” post=98190]Zo, topic staat weer netjes bovenaan 😀
                Ben de laatste tijd uit circulatie geweest en forum niet kunnen volgen.

Nog steeds op zoek…naar een targa 3.2 of eventueel een SC.
                Zou nu toch eventueel een cabrio overwegen.

Laat de tips maar komen…. :relaxman:[/quote]

Is handgeschakeld ook goed? :sarcastisch :mrgreen: :happy:

Zo, topic staat weer netjes bovenaan 😀
                  Ben de laatste tijd uit circulatie geweest en forum niet kunnen volgen.

Nog steeds op zoek…naar een targa 3.2 of eventueel een SC.
                  Zou nu toch eventueel een cabrio overwegen.

Laat de tips maar komen…. :relaxman:

Wim

Had inderdaad gekund, wij zaten ook in die richting, alleen nog iets verder. 😉

Porsche is coupe, maar heeft inderdaad een schuifdak.

Coupé dan toch met een open dakje?

BTW, we hadden samen kunnen rijden vandaag. Ik was in Scheveningen (Den Haag) vandaag….

Wim

Altijd moeilijk om via foto’s te beoordelen Geert, maar zie al een paar dingen die mij niet aan staan.
                        Ik ben misschien veel eisend, maar voor zulke bedragen mag dat ook.

Ik weet misschien a.s zaterdag iets meer over een Porsche die bij ons in behandeling geweest is, maar zal je daar dan verder wel voor informeren als ik meer weet.

Ik weet nu al dat deze niks voor Maarten is, want die zijn wensen ken ik nu goed sinds vandaag. 😉
                        Maar misschien iets voor jou, al is het geen targa, maar een coupe.

[quote=”bully” post=95226]Maar Gertie, dat zijn geen targa’s 😐 [quote=”bully” post=94167]originele nederlandse auto[/quote]Wat vind je van deze?[/quote]

Ben deze middag daar gaan kijken.
                          Weet echt niet wat ik er moet van denken. Is volledig herspoten in grijs metallic (bijna niet te onderscheiden van het originele kleur, doch niet origineel dus…) en heeft een ruilmotor. Voor de rest een mooie auto. Interieur zo goed verzorgd, lederen stoelen in goede staat. Rubbers sluiten nog goed. Dakje in orde. Motor zo goed als droog (en niet gepoetst). Dansk RVS dubbel.
                          Airco stond leeg. En een miniem klein blaasje onder de lak aan het rechter licht.

Wat denken jullie? Graag info.

[quote=”911addict” post=96164]@ Gertie. Check de rubriek “Porsche te koop” eens. Maat van mij verkoopt zijn 911 3.2 Carrera Targa van 1987 met G50 bak. Misschien is dit iets voor jou ? Is Belgische wagen ingeschreven op normale platen, dus geen importmiserie met homologatie enz…[/quote]

Heb morgen afspraak. Enkel eens kijken. Is wat veel geld. Tenzij hij (of zij want Porsche is vrouwelijk?) z’n geld waard zou zijn.

Ik houd jullie op de hoogte.

@ Gertie. Check de rubriek “Porsche te koop” eens. Maat van mij verkoopt zijn 911 3.2 Carrera Targa van 1987 met G50 bak. Misschien is dit iets voor jou ? Is Belgische wagen ingeschreven op normale platen, dus geen importmiserie met homologatie enz…

En, niets geworden?

Jaja, bij wijze van voorbeeld. Idd geen Targa.

Heb contact met de “originele Nederlander”. Er zou gisteren een Duitser uit Hamburg (een Hamburger dus) komen kijken doch is niet komen opdagen.
                                  Wil niet echt veel van de prijs afdoen 😥
                                  Heb zelf in het weekend geen tijd om mij te verplaatsen. Hebben afgesproken een AKK te laten uitvoeren. Auto krijgt volgende week een beurt en zou dan bij de garage blijven over het weekend. Ik zou dan zelf gaan checken.

Overigens…bedankt voor de tip:!: :drink:

Maar Gertie, dat zijn geen targa’s 😐 [quote=”bully” post=94167]originele nederlandse auto[/quote]Wat vind je van deze?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 105)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.