Desperately seeking…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Desperately seeking…

• Maker
    Discussie
  • Hier zijn we dan….
    Zoek,net zoals zovelen onder ons, een 3.2 of 3.0 SC.
    Targa geniet de voorkeur, coupé is ook oké.
    Dank voor massale goede tips…

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 105)
    • Ik hoop op de eerste plaats dat Johan iets kan vinden voor mij.Zoek eigenlijk nog altijd hetzelfde, doch heb mijn horizont verruimd.
      Niet op gebied van type of leeftijd, doch geografisch.
      Onvoorstelbaar wat er in Noord-Frankrijk te koop staat. Een voorbeeld.Check this…
      And this…
      And this…

Daarnaast ben ik ook in Nederland iets actiever geworden

Heb ondertussen al een pak auto’s gezien, verhalen gehoord en gelezen en vooral al veel geleerd.
      Ik heb o.a. geleerd dat ik geduld moet hebben om te vinden wat ik zoek.
      Vind ik het niet onmiddellijk, dan zou ik overwegen om tegen de zomer een propere SC of 3.2 targa te kopen die niet al te duur is (en bijgevolg ook niet helemaal in orde?). Dan kan ik verder rustig zoeken naar de witte raaf die vroeg of laat wel mijn pad zal kruisen en dan mijn allereerste Porsche zonder schroom weer verkopen (met uiteraard een minwaarde…)

vertel, wat mogen we verwachten 😉

Al verkocht…
          niet zo erg, daar het niet echt mijn kleur is.
          Daarenboven nog enkele andere ijzers in het vuur 😉

En al wat vernomen?

Dank voor de tip. Iets te laat om te bellen. Heb hem een mailtje gestuurd.
              Iemand bekend met FG Porsche?
              Of kent iemand deze auto?
              Dank voor feed back.

Greetz

Als het blauw je aanstaat is dit wel een leuke wagen en zou ik zeker gaan kijken.

Originele Belg. klikkerdeklik

waar heb ik dat nog eens gehoord :relaxman:

[quote=”Gertie” post=93850][quote=”AutosDekens” post=93623]
                        Ah jawel hè 😉 , zoals afgesproken een mooie 3.2 G50 targa van 1988…[/quote]

doch alweer te laat…[/quote]

Tja, het leven is aan de rappe hé. :engeltje: :engeltje:

Kan jou het nou schelen waar ie vandaan komt. Sowieso altijd een porsche aankoopkeuring doen, dan wordt het kaf van het koren gescheiden. Pareltjes zijn altijd wat duurder.

Als ik na de zomer nog altijd Porscheloos zou zijn, zou ik misschien wel een Amerikaans avontuur overwegen.

[quote=”AutosDekens” post=93623]
                              Ah jawel hè 😉 , zoals afgesproken een mooie 3.2 G50 targa van 1988…[/quote]

doch alweer te laat…

klikkerdeklik een 84er targa met weinig km. Wel een ex amerikaan 😉

[quote=”Gertie” post=93618]en niemand koopjes gevonden die mij zouden kunnen interesseren ❓
                                  Met de start van de lente een mooie temperaturen in ‘t verschiet niet echt veel aanbod? :cry:[/quote]

Ah jawel hè 😉 , zoals afgesproken een mooie 3.2 G50 targa van 1988…

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 105)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.