Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Gezocht › Desperately seeking…
- Dit onderwerp bevat 105 reacties, 18 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 7 maanden geleden door Geert.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
en niemand koopjes gevonden die mij zouden kunnen interesseren ❓
Met de start van de lente een mooie temperaturen in ‘t verschiet niet echt veel aanbod? 😥[quote=”bully” post=93296]Mmm bladerunner, het is toch wel een boel geld voor een porsche waar nog veel aan moet gebeuren. Motorrevisie zit er bij die kmstand aan te komen. Deze klikhierop ziet er dan alweer een stuk beter uit. :cool:[/quote]
Boven budget!
[quote=”bully” post=93204][quote=”Gertie” post=93059]Merci. Heb daarnet gebeld en ga zaterdag eens kijken.
[/quote]En?[/quote]Zelfs met mijn beperkte kennis zou ik deze niet kopen aan de voorgestelde prijs.
Roest zowat overal: onder batterij, onder linker koplamp, aan deurslot kant chauffeur,…
Verschillende panelen herlakt doch niet goed gedaan: zelfs rubbers gedeeltelijk meegespoten. Op vele ander plaatsen niet echt perfect (blaasjes…).
Historiek (veel facturen) zag er redelijk uit tot ik de carpass onder ogen kreeg. eerste vermelding was 108000 km, volgende was 26.000 als ik me nog goed herinner.
Heb een bod gedaan. Heb afgesproken dat als bod aanvaard zou worden dat ik een aankoopkeuring laat doen bij Kronos (officiële dealer) en op basis daarvan beslis of ik de optie licht of niet….Mmm,
mooie wagen, stevig geprijsd. Vermits ie Belgisch verleden heeft, en blijkbaar origineel staat, zou import dan ook geen probleem mogen zijn. Mooie kleur. Particulier, dus geen garantie en dat is voor zoveel geld best ‘tricky’ !!Mmm bladerunner, het is toch wel een boel geld voor een porsche waar nog veel aan moet gebeuren. Motorrevisie zit er bij die kmstand aan te komen. Deze klikhierop ziet er dan alweer een stuk beter uit. 😎
[quote=”Gertie” post=93200]25.000,-
279.000km
en roest onder rechter koplamp.
Nogal veel geld :([/quote]Groot gelijk, maar vergeet niet dat de auto meer dan 25 jaar oud is, in eerste lak is, met naar mijn mening echte kilometers en niets aan verkloot.
Als ik zie dat er honderden Porsches uit de States en zelfs uit Europa worden aangeboden met +/- 150.000 km of minder heb ik toch mijn bedenkingen.
Je moet eens zien naar de verkoop van hedendaagse Porsches. Bekijk bv. de 996 modellen die te koop staan, deze zijn max 12 jaar oud en hebben allemaal +/- 180.000 km wat ook normaal is, hoeveel rij je zelf met je eigen auto?En dan zouden de oudjes maar 150.000 km mogen hebben? 😯 😯
Een Porsche, of eender welke auto van + 25 jaar heeft nu eenmaal veel kilometers, of je moet geluk hebben om eentje te vinden van eerste of tweede eigenaar met historie, maar geloof me, deze zijn zeldzaam.
9 van de 10 Porsches worden gekocht door mensen met geld, en deze gebruiken de auto dan ook, deze mensen rijden veel kilometers, uitzonderingen bevestigen natuurlijk de regel.
Die ene, die een Porsche waar hij van droomd, er voor spaart, en uiteindelijk koopt, koestert de auto zijn hele leven en het zijn deze die je moet vinden maar hier betaal je ook voor. :engeltje: :engeltje:Maar om even terug te komen op de voorgestelde Porsche, hij staat al een tijdje te koop en 25.000 is veel geld, maar ik denk dat een bod nooit verkeerd is. Ik heb dit met de mijne ondervonden. Vooral niet verlegen zijn, dit is geen handelaar maar een partikulier die van zijn auto vanaf wil. 😎 😎
http://www.luxauto.lu/fr/occasion/porsche-911-targa-30-sc.html?id=471545&rq=48695339
Kwam net deze tegen en dacht aan Gertie.
Targaake
[quote=”bladerunner” post=93187]Hier nog eentje, wel iets verder.
Dan was mijne schiefferblauwe hier een serieus koopje 😉
[quote=”Gertie” post=93059]Merci. Heb daarnet gebeld en ga zaterdag eens kijken.
[/quote]En?25.000,-
279.000km
en roest onder rechter koplamp.
Nogal veel geld 🙁Hier nog eentje, wel iets verder.
Merci. Heb daarnet gebeld en ga zaterdag eens kijken.
Staat wel al een heel eind te koop. Ook geen garantie want is depot verkoop.
Kan schijnbaar bewijs leveren dat kilometers echt zijn.
Als het mij iets lijkt kan ik een aankoopkeuring laten doen bij Kronos. Is maar een paar kilometer verder.Ziet er netjes uit.
http://nl.kapaza.be/waals-brabant/porsche-911-s-c-3-0-targa-204cv-63367021.htm
[quote=”bully” post=92975][quote=”Gertie” post=92970]Is amerikaan 🙁 No thanks…
[/quote]De mijne is ook ex amerikaan, vorige week weer getaxeerd, koop je er bijna 3 van zoals die witte :sarcastisch Als de staat goed is maakt het mij weinig uit waar de auto vandaan komt.[/quote]Aha, is dit werkelijk zo?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.