Desperately seeking…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Desperately seeking…

• Maker
    Discussie
  • Hier zijn we dan….
    Zoek,net zoals zovelen onder ons, een 3.2 of 3.0 SC.
    Targa geniet de voorkeur, coupé is ook oké.
    Dank voor massale goede tips…

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 105)
    • Bully,
      Is amerikaan 🙁 No thanks…
      Gertie

Gertie een witte targa. klikhier Koplampringen en stootblokken achterbumper kan je zo veranderen.

Geef mij maar een schuifdak ipv een targa, maar dat is natuurlijk persoonlijk hé. Op een dag vind je de Porsche van je leven 😉 .

Gertie vindt het een fantastische bak, doch probeert nog altijd een targa te vinden.

Misschien dat ik, als ik binnen een paar maand nog altijd niets gevonden heb, voor de coupé ga, doch ik probeer nog een beetje geduld te hebben.
            Ik hoop dat ik niet te veel op de zenuwen werk van diegenen die mij proberen te helpen in mijn zoektocht. 😕

Afwachten wat gertie er van vindt…… 😛

Dacht het al, een bekende :drink: klikhierop Mooie auto 8)

Wim

Sc ken ik niet, maar misschien Bully wel.

Daar in tegen de 3.2 wel bekend, is bij ons gedaan, en is de Porsche geweest van Bert alhier bekend onder BC911 😉

Ja :mrgreen: lees de tiende reactie maar. klikhier Uitslag aankoopkeuring staat op het nederlandse forum, conclusie, mankeerde weinig aan. Koper liet de auto toch staan want eigenlijk wilde hij een jonger exemplaar :wtf:

Bekende SC???

Gerestaureerde 3.2. Geen targa voor 25k. klikhier en een bekende SC. klikhier ook geen targa voor 16k.

Ik ben het eens met Mushroom ,kleur maakt veel zo niet alles .

Gertie?
                            Kleur is wel belangrijk 8)
                            Net als velgen en grondspeling, maar zeker kleur…

Hallo allemaal,

Heb de 3.2 targa laten gaan. Johan had een andere koper en ik was niet echt helemaal gek van het kleur. Johan kijkt verder uit naar iets in het wit, zwart, donkerblauw of eventueel rood. En nu komen waarschijnlijk massaal de reacties dat niet enkel het kleur belangrijk is?
                              Ben dus noch altijd Porsche-loos en desperately seeking.

Laat dus maar komen….

Waarom heb ik mijn Elf destijds voor zo weinig (toen geen verkeerde prijs) verkocht .
                                Had ik ze bijgehouden …..

Dat beweer ik ook niet. Maar je kan beter een goeie [stuk duurder] kopen dan een goedkope waar achteraf heel veel geld in moet. interieur is super mooi
                                  lakwerk is prachtig
                                  goed lopende gereviseerde 204 pk motor
                                  hydraulische kettingspanners
                                  grote oliepomp (3.2)
                                  recent vernieuwde warmtewisselaars en uitlaat
                                  recent vernieuwde schokdempers (bilstein-groen)
                                  nieuwe remschijven[/quote] Maar vind ze zo maar eens, prijs is niet verkeerd.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 105)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.