Desperately seeking…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Desperately seeking…

• Maker
    Discussie

• Geert
    Deelnemer

Hier zijn we dan….
      Zoek,net zoals zovelen onder ons, een 3.2 of 3.0 SC.
      Targa geniet de voorkeur, coupé is ook oké.
      Dank voor massale goede tips…

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 105)
      • [quote=”bully” post=92508][quote=”AutosDekens” post=92503]Amaai… 23500 voor een 3.0 SC…[/quote]Mmm Johan, het bovenstaande lijstje zal ook wat hebben gekost. Ziet er zo op de foto’s allemaal netjes uit. Beter een goeie voor wat teveel waar je jaren probleemloos mee rijdt dan een goedkope leegloper.[/quote]

Je mag gerust komen kijken naar de wagens die ik aflever… denk niet dat die vallen onder de categorie goedkope leeglopers!!!

[quote=”AutosDekens” post=92503]Amaai… 23500 voor een 3.0 SC…[/quote]Mmm Johan, het bovenstaande lijstje zal ook wat hebben gekost. Ziet er zo op de foto’s allemaal netjes uit. Beter een goeie voor wat teveel waar je jaren probleemloos mee rijdt dan een goedkope leegloper.

Heb die 3.0 van Walters niet gezien. Weet dus niet wat ik er van moet denken.
            Ik vind het eigenlijk ook een hoop geld…Maar wie ben ik om te oordelen?

Amaai… 23500 voor een 3.0 SC… mannen, ik verkoop mijn 3.2’s (zelfs G50) blijkbaar veel te goedkoop 😯

dak is perfect dicht
                interieur is super mooi
                lakwerk is prachtig
                goed lopende gereviseerde 204 pk motor
                hydraulische kettingspanners
                grote oliepomp (3.2)
                recent vernieuwde warmtewisselaars en uitlaat
                recent vernieuwde schokdempers (bilstein-groen)
                nieuwe remschijven

Prijs valt me mee, mooi ding. 8)

Ik bedoelde targa van Walters garage.
                  Vraagt 23.500…doch er is een optie op.

[quote=”Gertie” post=92467]Op de coupe van Walters garage was al een optie genomen en was daarenboven aan de dure kant.[/quote]Wat vragen ze ervoor?

Indien de motor goed onderhouden is vormt een hoge kilometerstand niet echt een probleem. Ik heb 3.2’s gezien met +/- 400.000km. De mijne had er 217.000 km opzitten en was nog steeds lekvrij en verbruikte geen druppel olie. Enkel waren er bij mij twee kopbouten afgebroken wat van buiten uit niet te merken was. De motor dan toch maar kompleet uiteen om dit euvel te herstellen en vastgesteld dat alles er eigenlijk nog als nieuw uitzag (pistons, cylinders, klepzittingen, enz.) Omdat hij openlag heb ik dan wel nieuwe segmenten laten steken, de cylinders laten honen en voor de rest alle dichtingen vervangen.
                      Indien de kas e.d. er goed uitziet en de kleur staat u aan (en de prijs natuurlijk) zou ik niet twijfelen, Johan heeft niet voor niets een goede naam.
                      Succes 😎 😎

Ben gisteren bij Johan geweest en heb optie genomen op de 3.2 targa tot eind van de week.
                        Heeft wat veel kilometers en het interieur heeft aandacht nodig: stoel links en deurpanelen zien er niet te best uit.
                        Interieur is natuurlijk geen probleem. Kan gefixt worden.
                        De vele kilometers doen mij nog twijfelen…

Op de coupe van Walters garage was al een optie genomen en was daarenboven aan de dure kant.

Dit is ook Gertie z’n topic :sarcastisch

het is Gertie die eentje zoekt 😉

[quote=”bzguy” post=92095]heel mooi, is maar 10 min van bij mij :)[/quote]En, nog wezen kijken?………

Jij hebt snel toegeslagen Johan, gisteren in het ned-koopjestopic en een uur later verkocht. :respect2:

Niet op de achterste ruitenwisser letten, die wordt in de juiste positie geplaatst zoals het hoort.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 105)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.