Desperately seeking…

Home Forum Stel jezelf even voor ! Desperately seeking…

• Maker
    Discussie

• Geert
    Deelnemer

Even mezelf voorstellen…

Ben hier eigenlijk al meer dan 3 maand heimelijk aan het leren op het forum.
      Grote bewondering voor uitgebreide kennis van velen. Hoop daar toch een beetje gebruik van te kunnen maken.

Ben eigenlijk op zoek naar mijn eerste Porsche. Altijd liefhebber geweest, doch het kost allemaal een pak geld. Ook nog vrouw, 3 studerende kinderen…

Enfin, beslissing is gevallen en goedgekeurd door de wederhelft.

Ben technisch totaal leek en heb noch de kennis, noch de tijd om veel zelf te sleutelen.

Heb wat gelezen, heb al een paar auto’s gezien (nog nooit gereden!!!) heb al één en ander geleerd hier op het forum en weet dus een beetje in welke richting ik iets zoek:

911, zo recent mogelijk (daar ik niet veel zelf kan opknappen). Carrera 3.2 of SC 3.0, liefst targa, geen cabrio, zo origineel mogelijk en zonder veel kosten.

Als iemand een tipje zou hebben, dan graag bericht. Laat maar komen.
      Of is dit voor een andere topic?

4 reacties aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
      • Merci voor de reacties.

@ Bully: Met zo recent mogelijk bedoelde ik de modellen net vóór de 964.
        @ Cabrio Wim: had je draadje al gelezen. Heb trouwens ook je cabrio zien herboren worden.
        Dat bedoelde ik met “Grote bewondering voor uitgebreide kennis van velen”
        Ik ben me er ook van bewust dat het een cent gaat kosten. Heb trouwens via een Oostenrijkse collega een adres waar alle onderdelen (ook velgen en banden) EK kan kopen (zegt hij toch.
        Zoektocht is inderdaad leuk. Je leert telkens wat bij.

Vraagje: is een 3.2 turbo look uitbouw (staal doch niet origineel WTL) de moeite om mee te starten?

[quote=”Gertie” post=91471]
          911, zo recent mogelijk (daar ik niet veel zelf kan opknappen). Carrera 3.2 of SC 3.0, liefst targa, geen cabrio, zo origineel mogelijk en zonder veel kosten.[/quote]Yep een SC is zeer recent. :mrgreen: Je viel zeker op jonge leeftijd al op cougars……Die zijn duur in onderhoud 😆

Kijken, kijken, kijken. Maar vooral gaan rijden. Is leuk dat je iets zoekt, maar zonder rijden in de verschillende types, wordt het nog lastig kiezen. Zit zo’n groot verschil in.
            En een leuke spaarpot na de aanschaf is ook geen overbodige luxe 💡

En, de zoektocht is alleen maar leuk.
            Als je de eerste meteen koopt, ga je meestal “het schip in”. Dat is dan de verliefdheid waar Wim het over heeft….en dat kan dan wel eens niet zo goed gaan.

WELKOM HIER!

Wim

Ik denk dat we er allemaal zo eentje willen zoals jij dien beschrijft.
              Maar denk als je hem vindt, toch serieus in de buidel moet tasten.
              De meeste is allemaal wel wat aan, maar ze zijn te vinden als je geduld hebt.

Zoek mijn draadje maar eens (aankooptips van een oudere Porsche) en lees dat maar eens door.
              Ga er dan een paar bekijken, en laat je verstand werken en niet je verliefdheid.
              Maar succes met de zoektocht, is soms net zo leuk als er al eentje hebben.

4 reacties aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.