Deur rechts cabrio

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Deur rechts cabrio

• Maker
    Discussie
  • Hallo allemaal

Weet er iemand of een deur van een 911 coupé ook past in een cabrio? En hoe zit het met met het ruitframe?
    Ik heb een cabrio van 85 met een verkeerde deur erin 😥 ,namelijk van een auto met rechts stuur waardoor de spiegel teveel naar voor staat en heb nu een deur van een coupé gevonden maar ze lijkt me anders te zijn aan de voorkant waar het ruitframe in moet
    Iemand die er meer van weet?
    Andere oplossing is de gaten toelassen en de spiegel naar achter plaatsen maar dat is veel werk.

Groeten David

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Volgende week word de spiegel op de originele plaats gezet. En de gaten toegelast.Wel spijtig want deur was helemaal klaar. Maar goedkoper dan een andere deur. :applaus:

Wim

Is inderdaad anders, maar je moet er wel goed naar kijken om het te zien. 😉

Is de plaatsing van de spiegel dan verschillend links en rechts ❓
          Dacht dat dat steeds hetzelfde was.

Ja deur was heel gereed, en pas gezien toen ik in de auto zat en de spiegel nie geregeld kreeg….. damn 😕

Wim

Ik denk dat gaten dichtlassen en spiegel verzetten vlugger gaat dan een deur ombouwen, en ook nog goedkoper is. 😉

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.