deurslot bereikt eindpositie niet

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster deurslot bereikt eindpositie niet

• Maker
    Discussie
  • hi jongens,

bij het onderhoud van de wagen werd een complete uitlezing gedaan van mijn alarmsysteem omdat de toeter steeds weergeeft dat iets niet gesloten blijkt te zijn. Hij doet dit maar af en toe, soms een week wel en dan weer een maand niet. De diagnose luidt als volgt,

deur heeft eindstadion niet bereikt.

Nu is de deur wel op slot maar als ik aan de klink trek zakt het raampje, het alarm gaat af, de deur opent niet maar het alarm denkt dat ze niet dicht is, al is ze dat wel. Vooraleer ik een nieuw slot koop gooi ik het eerst graag in de groep om te zien of er iemand dit euvel al heeft gehad. Het is een niet zo moeilijke reparatie maar een slot kopen van 170€ om tot de conclusie te komen dat het misschien niet nodig was :oops:. Dit heb ik zelf al gevonden maar ben er niet veel mee als je dat plastieken tetje niet apart kan kopen.
    http://www.pelicanparts.com/techarticles/Boxster_Tech/78-BODY-Door_Handle_and_Lock/78-BODY-Door_Handle_and_Lock.htm
    alvast bedankt voor de hulp jongens,
    groetjes 😀

1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)
    • hier mag slotje op want heb het zelf ontdekt, raam zat 7mm te ver naar voren *slotje

0
    1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.