- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 2 maanden geleden door .
-
Discussie
-
21 november 2016 om 02:35
Een (misschien dom) vraagje : Ik heb vorige week, voor ik mijn Cayman in Duitsland ging halen, op kapaza 2 led-lampjes besteld. Ze moeten worden geplaatst in de deuren onderaan. Als je de deuren opent zie je dan het Porsche-logo geprojecteerd op de grond. Nu heb ik eergisteren de lampjes willen installeren. Ik ben tot de ontdekking gekomen dat er geen lampjes in mijn deuren onderaan zitten ? ? ? ? ? Er zit wel een rood glaasje ( PVC-kapje ) onder in de deur maar als ik dan weghaal (klik-systeem) zie ik nergens een lampje. Er brandt dus ook geen lichtje onderaan de deur als ik deze open. Ook niet als mijn lichten zijn ontstoken. Raar hé ! ! ! Is dat lampje met de houder door de vorige eigenaar verwijderd ? Ik weet het niet. Is er een Cayman 981-bezitter die eens wil kijken of je deurverlichting hebt en er dus wel een lampje zit achter dat rood pvc-kapje onderaan de deur ?
Bij mijn vorige Cayman type 987 was er wel die deurverlichting. Wie kan me raad geven ?
Foto’s van mijn Cayman volgen van zodra het voertuig een lak-verwen-kuur heeft gekregen.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.