Deze keer geen Porsche maar een Ariel Atom

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Deze keer geen Porsche maar een Ariel Atom

• Maker
    Discussie
  • Beste forumleden,

Wie kan mij helpen bij mijn Zoektocht naar een extra funcar?
    Een Porsche 930 turbo die heb ik maar ik had graag nog iets bijgehad met veel fun-gehalte! :driver:
    Ik ben al een poosje aan het Rond kijken naar een Ariel stom 3 hier in Belgie met homologatie voor op de weg.
    Kent er hier soms iemand die zo’n wagen heeft en deze misschien te koop zou aanbieden? Ik had het graag gehoord.
    Alvast bedankt voor het helpen zoeken :salut:

Deze https://home.automobile.fr/MAXTO#ses heb ik zelf gevonden maar deze is niet gehomologeerd voor België (ook al staat er van wel).

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Niemand die hier iemand kent die een Ariel Atom heeft staan in Zijn garage? :bounce:

0

Ging net hetzelfde zegen als bccars.

Is ook niet zo ver van ons deur om eens te horen he raycham :up:

0

[hide]Check eens bij http://www.debussere.be/
          Die zal toch wel weten wat er (al dan niet publiekelijk geweten) beschikbaar is.
          Hij heeft er trouwens een schoontje te koop staan, Atom V8, maar de prijs is er ook naar …[/hide]

0
          J

ik heb met Racing events zo eens een circuitdagje gedaan.
            Georganiseerd door de pa van Vanderhooydonck.
            Met vanalles gereden, en op het einde van de dag twee toerkes meegereden met de Ariel Atom (pa Vanderhooydonck aan het stuur)

DAT DING GAAT VOORUIT!!!
            Acceleratie is buitenaards! Als je er eentje vindt die te doen is, kopen!

(Papa Vanderhooydonck rijdt even goed als Jeffrey, maar houdt zijne kwebbel stil, and that’s a good thing! :))

0
            XXX

Succes met de zoektocht, lekker karretje. Ik heb daar in 2006 Jeffrey van Hooydonk op Zolder mee zien rijden voor Fleet tv. Ik was daar om met een formule Ford te rijden (ook leuk). Deze Ariel had nog een leuke nummerplaat ook :up:

Zolder1.jpg

Zolder5.jpg

Hier een foto van dat sigarreke…

Zolder6.jpg

0
            5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.