Deze S2 was een teleurstelling

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 Deze S2 was een teleurstelling

• Maker
    Discussie
  • Ben net terug van het bezoekje aan de 89 S2. Wat een teleurstelling, op de foto’s en uitleg van de verkoper zag het er allemaal mooi en veelbelovend uit. Zo zie je maar weer dat foto’s echt niet veel zeggen. De wagen had steeds binnen gestaan bij regen en slecht weer. Het eerste wat me opviel was het mos tussen de carrosserie delen, groene opgezwolle rubbers, er stonden zelfs plasje water in koffer. Dan even snel onder deauto gekropen en daar was het niet echt beter. Fit in de uitlaat, toch wel wat roest onderaan en veel olie gezien. Het dashboard was gebarsten, armleuning stuk en achter beide zetels wat de vloer helemaal nat. Dan heb ik het maar voor bekeken gehouden en niet meer verder gezocht naar mankementen. Ik hoop dat men volgende er beter uitziet!

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
    • Er worden idd veel wrakken aangeboden .
      Ik kreeg meestal de reactie dat de wagen in hetecht er beter uitzag dan op de foto, en mijn foto’s zijn eigenlijk nooit slecht .
      Dat iw natuurlijk steeds leuk om te horen 😉

Anoniem

Water in koffer (links of rechts onderaan) is klassiek probleem op 944, is kwestie van verstopte leiding dacht ik.

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.