Diameter ventilator op motorklepje 996 C2/4

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Diameter ventilator op motorklepje 996 C2/4

• Maker
    Discussie
  • Hello,

als er iemand eens tijd heeft, zou hij dan voor mij even de diameter van het ventilatortje onder de motorkap
    kunnen meten van een gewone C2?

ik heb de achterste koelfan van de turbo ook terug werkend gekregen, alleen loopt hij aan tegen de aanzuigbuis
    van het luchtfilter (k&n 57i), dus hoop ik een beetje dat die van een gewone C2 wat kleiner is zodat ik zo eentje kan monteren.

Alvast bedankt!

Groetjes,
    Johan

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • PM

Die zit toch te diep in de wagen om eraan te kunnen of heb ik dat verkeerd?

0

The ambient air temperature sensor measures the air temperature in the engine compartment. This tells the DME computer how hot it is inside the engine compartment, so that the engine compartment fan can be turned on or off. This sensor is simply held in place by a rubber grommet that is attached to the intake manifold on the left side of the engine near the air-oil separator.

0
        PM

[quote=”Hellraiser” post=212898]Thanks!

°
          (kan je testen door de sensor die op de rechter inlaatcollector zit in de waterkoker te hangen
          of even in de buurt van een aansteker te houden)[/quote]

heb je daar een foto van voor ik mijn motorcompartiment onder water zet? :respect2:

0

Thanks!

normaal gezien als de temperatuur in het motorcompartiment oploopt tot 100°
            (kan je testen door de sensor die op de rechter inlaatcollector zit in de waterkoker te hangen
            of even in de buurt van een aansteker te houden)

0
            PM

Daarnet even gekeken in het half donker; ik kom aan een 18 à 19 cm overmeten. De ventilator zelf iets minder. Ik heb deze bij mijn wagen nog nooit zien werken. Wanneer komt die eigenlijk in actie?

0
            5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.