Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 964 › Die groene 964 WTL komt beschikbaar
- Dit onderwerp bevat 22 reacties, 18 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 11 maanden geleden door
Gert.
-
MakerDiscussie
-
5 maart 2017 om 09:48
Ja mannen, soms zit het tegen :censored: . Vrees dat ik m’n handgeschakelde luchtgekoelde 911 hobby :driver: door omstandigheden aan de wilgen moet gaan hangen. Vraagprijs is gelijk aan de zuivere huidige km-stand 120.437. Wimbledon groen van buiten, met voltallig zwart lederen interieur. Originele wagen, verkoopprijs is vooralsnog onderhandelbaar!!
-
MakerDiscussie
-
:up: :music: zo lees ik het graag! Bijhouden en rijden met die mooie groene!
:driver::happydance: :happydance: :happydance:
Zou zonde geweest zijn Mart, zo eentje zal je niet meer vinden.Omdat ik er nog niet helemaal klaar voor ben… :coolness:
Dat onthechten wordt je ook niet vrolijk van. :wtf:
Gooi er maar een slotje op mannen! :driver: :drink:
Vraagje
Waarom verwacht je dat de volgende eigenaar geen Belg zal zijn.
Zie ik iets over het hoofd?In het kader van de algehele onthechting nog maar es naar boven halen dan.
Respect Norbocay & a whole heap a blessings, Jah Love :engeltje: !
Ennuh Kleinekastenteufel, Nice, leuk gevonden!! Ik verwacht niet dat de Elf naar een Belgische eigenaar gaat hoor. Hij staat nog nergens anders te koop. Als ik denk dat ik er helemaal klaar voor ben, wordt ie ook in NL en Dld aangeboden.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=WXGcneZwIwE[/video]
Beste Mart,
Persoonlijk ken ik je niet maar toen ik je verhaal las moest ik direct denken aan hetgeen Rudyard Kipling schrijft in “If”. “If you can keep your head when all about you are losing theirs…”.De finale zin is:” dan ben je een man”. Dat is ook hetgeen ik distilleer uit je relaas en doorheen al die tegenslag blijf je toch waardig naar alle betrokkenen toe. Relaties zijn wat ze zijn, sommige blijven duren anderen zijn tijdelijk. Dat je op zo’n klassevolle manier afscheid kunt nemen van mensen en dingen zegt duizend keer meer dan deze woorden. Maar, het leven eindigt niet hier en soms moet men al eens een stapje terug zetten om nadien nog beter te kunnen springen.
Ik wens jou (jullie) heel veel kracht toe.
NorbocaySuper mannen, Dank voor jullie begrip, complimenten en medeleven. For the insiders, de slopende ziekte van m’n meisje heeft onze persoonlijkheden en relatie na 23 jaar uiteindelijk toch genekt. Het voelt dus inderdaad nogal als een soortement van begrafenis. Maar het is de bedoeling dat we er allebei weer cq nog een leuk leventje van gaan maken. Betekent praktisch gezien wel dat m’n gesettelde leventje (alles was top, super en prettig geregeld, financieel onafhankelijk enzo, met niemand nix te maken) op z’n kop staat cq even voorbij is. De relatie als setje komt niet meer goed. Maar we zijn ok met elkaar hoor. Geen setje meer, maar nog wel Team.
Ben de laatste jaren te veel gaan denken in beperkingen en restricties. Zit nu weer vol op het spoor van de Challenges en Opportunities, zoals het hoort. Moet me daarmee onthechten van m’n meisje, m’n huis, m’n yard, m’n leventje en m’n bolide. Het is m’n bedoeling om weer snel helemaal (per direct) onbevangen te worden en m’n mooie leventje solo door te trekken.
Tsja, ik laat het dus allemaal gewoon even lekker over me heen komen (op me in werken). De tijd zal het leren wat wijsheid is en waar ik voor ga. Moet tuurlijk heel erg wennen aan de nieuwe situatie en 100% het huishouden gaan doen, hahaha. Maar goed ‘het is maar een auto’, uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :censored: :censored: :censored: Het is pure beleving, zal je bedoelen. Komt er momenteel een goed bod, dan moet ik um laten gaan denk ik. En als ik denk F dem All :coolness: , dan hou ik um gewoon en ga ik er wel weer voor werken, want het is inderdaad wel een Once in your LifeTime wagen. :first: :driver: :happydance:
Spijtig maar succes met de verkoop. 3 jaar geleden heb ik de groene voor de 1ste keer gezien op de zomersproetjesrit, prachtige wagen.
‘s avonds nog met jou samen aan tafel gezet en leuk gebabbeld.Dat is slecht nieuws , we gaan je missen op onze ritten, je was een super aangename man om mee te praten, alvast suc6 met de verkoop
WoW Mart dit is inderdaad niet leuk om te lezen , De mooie momenten met je bolide kan je nog koesteren en kunnen enige troost brengen maar het blijft triest voor jou ! Ik heb ook nog mooie herinneringen toen je als deelnemer op onze zomersproetjesrit met je groene lady op het binnenplein van het restaurant stond . Wat werd deze door iedereen bewonderd . Hopelijk komt alles goed wat ook de reden mag zijn en succes met de verkoop .
Verdomme Mart … heel veel sterkte, wat het ook moge zijn!!!!
Dju toch, zo schoon beestje (ik herinner me Lommel nog), maar … zoals andere het hier al relativerend schreven : het blijft maar een auto he! Als het bij mij ook ooit ergens moet tegensteken, gaat er daar ook een bordje “te koop” op.
Nogmaals sterkte!
Dju Mart, spijtig om dit te moeten lezen. 😥
De WTL is zoals hij moet zijn, de perfecte kleur en uitstraling. Ook buiten mijn budget anders wist ik het wel. :driver:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.