Die groene 964 WTL komt beschikbaar

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Die groene 964 WTL komt beschikbaar

• Maker
    Discussie
  • Ja mannen, soms zit het tegen :censored: . Vrees dat ik m’n handgeschakelde luchtgekoelde 911 hobby :driver: door omstandigheden aan de wilgen moet gaan hangen. Vraagprijs is gelijk aan de zuivere huidige km-stand 120.437. Wimbledon groen van buiten, met voltallig zwart lederen interieur. Originele wagen, verkoopprijs is vooralsnog onderhandelbaar!!

9641543.jpg

9641449.jpg

9641444.jpg

9641479.jpg

9641500.jpg

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
    • 😯

Mart, dit vind ik sneu voor je.

Hopelijk komt het wel goed, wat er ook van mag zijn; het blijft een auto hé :think:

0

Dag Mart, ik wil je graag mijn oprechte deelneming aanbieden want zo erg vind ik het voor je. Troost je alvast met de gedachte dat het unieke plezier die je van de bloedmooie WTL gekregen hebt je nooit meer kan afgenomen worden. Een ervaring die tegenwoordig aan heel weinigen gegeven is…
        Hopelijk hoef je door de omstandigheden de prijs en daarmee ook de waardigheid van deze zeldzame parel niet te laten zakken. All the best…

0

Wanneer ik alles verkoop kom ik misschien toe….Beetje boven budget dus.
          Spijtig dat je zulk mooie bolide wegdoet….Vind je zo gauw niet meer terug.

0
          Wim

Niet leuk om te lezen Mart, succes in de afhandeling van wat het ook mag zijn.

0

das nu geen bericht dat iemand ooit wil lezen, laat staan aan de lijve ervaren 😥
              ik mag voor je hopen dat de situatie op een andere manier nog opgelost kan worden Mart ❗

0

Ik ben net wakker en dan lees ik dit… 😯 Echt heel jammer voor je Mart. Je wagen is één van de mooiste 964 WTL’s zie ik ooit zag en dat meen ik echt. Spijtig dat hij volledig buiten mijn budget is. Hopelijk heb je nog iets anders op vier wielen staan, zodat we je nog eens zien op één van de bijeenkomsten.

0

Oei Mart! Dat is niet leuk om te lezen! Hopelijk heb je nog een automatische schakelende 911 hobby!? Toch niets ernstigs met de gezondheid mag ik hopen.

0
                7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.