die van ons…..

Home Forum Zeverhoekje die van ons…..

• Maker
    Discussie
  • Wie van jullie vrouwen ,lieven ,vriendinnen ,enz….. wat dan ook, is even overtuigd van onze wagens als wijzelf(gepassioneerd)?
    Ik moet zeggen dat mijn vriendin even gepassioneerd is als ik,misschien niet steeds op dezelfde manier of om dezelfde reden maar een dagje cicuit zal ze nooit afslaan.
    De hele dag ,maakt niet uit CUP of RS ,sliks of fun!
    We hebben dan ook al 18 jaar samen 911 geschiedenis op de teller staan!Alleen of met enkele Porsche vrienden , welke na zoveel jaren onze grootste en vaste vriendenkring is, een dag tripje ,lekker etentje en als het kan er nog eens samen goed invliegen hoort er bij haar ook bij.
    gewoon zalig…….(.niet??) 😀 D D

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Anoniem

ikke testpiloot van dienst 😆 maar van de voituur euh vriendinnen blijf ik af hé 😆 8) 😀

ja sommige zijn op 20j leeftijd al beter ingereden dan onze wagens 😛

Zo ook met de vrouwen 😈 😉

Wat ervoor gebeurd is gewoon vergeten. Belangrijk is wat er gebeurt van het moment je samen bent.
          Ik was ook geen priester uit een klooster 😉

[quote=”911-lover”:ffwjijwa]
            PS: vroeger zei ik ook die van ons , maar hechte vrieden namen dit nogal erg letterlijk op. Tegenwoordig zeg ik enkel nog die [size=150:ffwjijwa]van mij.[/size] Dan kunnen er geen misverstanden meer komen 😈 😉 [/quote]

Ik zeg ook altijd [size=200:ffwjijwa]mijn[/size] Porsche, maar als je ziet wie daar allemaal al meegereden heeft 🙄 😆 😆

Mijn vriendin begint ook serieus de kriebels te krijgen.
              Ze had nog geen ervaring met snelle wagens en circuits voor ik haar dit heb leren kennen.
              Nu is ze er gek van.

PS: vroeger zei ik ook die van ons , maar hechte vrieden namen dit nogal erg letterlijk op. Tegenwoordig zeg ik enkel nog die van mij. Dan kunnen er geen misverstanden meer komen 😈 😉

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.