diefstal epidemie omgeving Spa-Francorchamps

Home Forum Gestolen Porsches diefstal epidemie omgeving Spa-Francorchamps

• Maker
    Discussie
  • vandaag 6/4/2014 omstreeks 14:00 uur werd deze Porsche 911 3.2 met frans kenteken BH 278 EC gestolen op de parking van hotel Balmoral in de buurt van het circuit. de auto heeft een zeer opvallende kleur/bestikkering. verwittig aub de politie wanneer u deze ergens opmerkt of onderdelen ervan te koop aangeboden ziet/krijgt.

911vol.jpg

On vient de me voler ma 911 sous mes yeux sur le parking de lhotel a Spa
    Elle était fermée à clefs je venais d’arriver
    A l’heure qu’il est elle est vraisemblablement en Allemagne ou planquée dans un camion
    Si nos amis belges la voient ce n’est pas moi ils peuvent appeler la police direct
    Son numéro de châssis est le WPOZZZ91ZHS101819
    Immatriculée BH 278 EC

Je rajouterai une photo plus tard la je suis un peu abattu

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 47)
    • [quote=”Mart” post=166812]@peter993:

Heb je het niet gezien, Gette heeft onlangs zijn voorzetels verkocht als ik het wel heb, die zit gewoon lekker op z’n achterbank te sturen… :respekt:[/quote]
      Mss zie ik hem op 4 mei. Zal eens naar zijn ervaringen moeten vragen 😆 :driver:

De laatste 2 jaar heb ik geen Porsche zetels meer verkocht !
        In de SC stond geen open dak en was er geen probleem, in de C2 staat wel een open dak dus daar is ook geen probleem…. als het droog is 😛

@peter993:

Heb je het niet gezien, Gette heeft onlangs zijn voorzetels verkocht als ik het wel heb, die zit gewoon lekker op z’n achterbank te sturen… :respekt:

Wat ik zou willen is dat er op radio, tv, krant, internet………….. zelfs mijn persoonlijk email
            melding word gemaakt wie er wanner word vrijgelaten. Graag datum en uur, zou ik mij misschien even vrij kunnen maken om de heren op te halen :driver: 😈 :what: :think: :happy:

Gekker moet het niet worden … zou ut uitmaken de komende maanden in de grensstreek, we’ll see!!

Puntje voor Justitia, al werd het deze keer wel een beetje heel gemakkelijk gemaakt … :applaus: :up: :up:

:happydance: zo moeten ze aankomen en verstand hebben ze inderdaad niet en anders wil ik het er wel uitkloppen aan 1m87.
                poten afhouden van iemand anders zijn spullen :what:

Zulke mannen stonden meestal ook achteraan als ze het verstand hebben uitgedeeld 😈

door de internet aandacht werd het te heet onder de voeten… n kwamen ze er niet vanaf..
                    ermee doorrijden ging dus ook niet meer..

amai snuggere dief die zelf flikken belt :mrgreen:

allez, als er eens goed nieuws te rapen valt dan vertellen we het natuurlijk ook. alleen is de vraag hoelang de dader zal vast zitten?
                        bij gebrek aan een afnemer zelf naar de politie bellen om de locatie door te geven :think: hopelijk kunnen ze via DNA die gasten linken aan nog veel meer zaken en ze dan voor langere tijd opsluiten (als ze geen procedurefoutjes maken bij justitie).

daderOpgepakt.jpg

[quote=”Gette” post=166581]Al uw criteria kloppen voor mijn persoon, maar ik ben helaas maar 1m94 volgens mijn laatste medisch onderzoek …[/quote]

Interessant. Ik ben 1m98. Met welke porsche rij jij dan en welke evt aanpassingen heb je gedaan?

1m94 is ongeveer ne Meter 95, zoals in Porsche911lover zijne post staat.

[URL=http://www.freebits.nl/view.php?filename=303you_are_the_chosen_one.jpg]

:happy:

🙄 :happy:

Al uw criteria kloppen voor mijn persoon, maar ik ben helaas maar 1m94 volgens mijn laatste medisch onderzoek …

valstrik spannen ?
                                  Wie doet gevechtssport
                                  is ongeveer 1m95
                                  gespierd als Schwarzenegger
                                  snel als een tijger
                                  schrik van niets of niemand?
                                  vol goesting om zowat alles wat te breken valt in hun lijf te breken of overmatig te testen op druk- torsie- trekkracht?
                                  Na afloop van de party veeg ik alle stukjes netjes bij elkaar, publiceer ik het schouwspel op smikkelboek+joetoeb en hangen we een foto “voor” en “na” aan elke belgische grensovergang.
                                  Waarom gevangenissen bouwen en rechters betalen als je t op een vrij eenvoudige wijze kunt oplossen,…en geen enkele betere preventiecampagne is te bedenken.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 47)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.