vandaag 6/4/2014 omstreeks 14:00 uur werd deze Porsche 911 3.2 met frans kenteken BH 278 EC gestolen op de parking van hotel Balmoral in de buurt van het circuit. de auto heeft een zeer opvallende kleur/bestikkering. verwittig aub de politie wanneer u deze ergens opmerkt of onderdelen ervan te koop aangeboden ziet/krijgt.
On vient de me voler ma 911 sous mes yeux sur le parking de lhotel a Spa
Elle était fermée à clefs je venais d’arriver
A l’heure qu’il est elle est vraisemblablement en Allemagne ou planquée dans un camion
Si nos amis belges la voient ce n’est pas moi ils peuvent appeler la police direct
Son numéro de châssis est le WPOZZZ91ZHS101819
Immatriculée BH 278 EC
Je rajouterai une photo plus tard la je suis un peu abattu
Maker
Discussie
15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 47)
:what: :what:
ik heb even wat beeld bewerkt en dit is de nummerplaat van de volgwagen bmw 1 FMJ 720
edit: even plaat op gezocht en is : Het kenteken is geschrapt op 19-04-2014 (waarschijnlijk ook gestolen geweest)
is er nu echt geen techneut die de beelden scherper kan maken om zo die mannen aan de schandpaal te hangen. Kwestie dat ze gelyncht worden als ze ergens op een meeting komen. Ik zou zelfs hun foto’s op alle meetings groot omhoog hangen!! Reward, death or…death!!
Alle bestolen owners bijeen halen en ze daar neerzetten, eerst handjes bewerken en laat dan maar je fantasie de vrije rol.
Eenmaal kan een slechte jeugd zijn maar dit is puur voor de centen wetende dat ze iemand tekort doen behalve hun eigen.
Sorry, maar ik word echt 👿 van zo’n gasten, liever lui dan moe.
Deze gasten hebben toch een strafblad zekers? Hoe Fokking A. moeilijk kan het zijn justitia Holland/Belgie …………………………….. dit is slecht voor mijn respect voor vadertje staat en haar Force…
laat ons nu ook een kat een kat noemen en de daders van deze diefstal hier openlijk met foto op het forum zetten.
die gasten stelen nu op klaarlichte dag een belgische ferrari in Maastricht NL en op het beeldmateriaal is duidelijk dezelfde dader te zien als bij de diefstal van de belgische BMW eerder dit jaar in Landgraaf NL:
en hier loopt inderdaad diezelfde dief bij het ontvreemden van een BMW op 22/2/14 in Landgraaf NL waarvan toen ook foto’s konden gemaakt worden door de gedupeerde eigenaar zelf (met telelens van op een toeristentoren vlak bij). zijn auto werd voor z’n neus gestolen!!
Hahaha, dat onderdeeltje uit mijn kerstboom bedoel je, ik gebruik bijna niks zoals het bedoeld is, maar net even anders om het onvoorspelbaar te houden en het praktisch plaatsnemen in de auto en het onopvallend met gesloten deur werken in de auto onmogelijk te maken, daarenboven ook het ff snel kraken, schakelen en sturen onmogelijk te maken. Het ziet er niet uit als ie op 100%-proof staat (afhankelijk van het gepercipieerde risico van het moment en de locatie als ik um ergens neerzet voor een hapje, drankje of bezoekje, ook tijdens het auto wassen trouwens), maar het werkt wel, ben ik van overtuigd, en het moet een beetje praktisch voor jezelf blijven tuurlijk … die je hebt gezien was m’n ff snel parkeren oplossing met slechts 1 extra beveiligingsmiddel… :coolness:
Ik heb alles afgestruind voor niet sloopbare beveiligingsmiddelen, en er is wat dat betreft weinig te vinden. Stuur me een pm en ik heb een tip voor je waar ik heel enthousiast over ben … als ze met 1 beveiligingsmiddel 5 minuten bezig zijn, dan met vb 6 gevarieerde beveiligingsmiddelen x 5 minuten = 30 minuten, ofwel veels te lang voor een snelle steal, en dan moeten ze um nog gestart krijgen tuurlijk…
Wij zijn dermate beveiligd en gezond paranoia dat het boeventuig van een bepaald professioneel niveau zal moeten zijn om qua risico en inspanning aan te durven en de job te kunnen klaren. En als ze dat er allemaal voor moeten doen en het persoonlijk risico ervoor over hebben, dan zijn er legio criminele activiteiten die sneller en meer met minder risico opleveren. Kwestie van een reken en risico sommetje! :drink:
Uitgangspunten beveiligingsmiddelen:
– deurslot en stuurslot van een ouwe Elf stellen niks voor
– de ingebouwde startonderbreker vormt ook geen probleem
– het alarmsysteem dat afgaat, daar reageert niemand op
– het stuur zagen ze zo door
– evenals de versnellingspook
– of een pedaaltje
– de meeste slotjes op (goeie stevige) beveiligingsmiddelen zijn vrij eenvoudig te kraken voor iemand met ervaring met het betreffende slot.
Het probleem daarbij is dat het boeventuig geen respect of vrees heeft voor de politie, die is in Holland immers je grootste vriend, die mannen kunnen er ook niets aan doen, moeten een paar uur aan de administratie bij een aangifte, en het geboefte staat ‘s middags lachend weer buiten. Het enige vervelende dat een boef tegen kan komen is een gedupeerde die niet meewerkt, dan weten ze niet hoe het af kan lopen en worden ze niet beschermd (kunnen ze er zelf ook wel eens slecht vanaf komen).
Uitzonderingen daargelaten, want onlangs heeft een van de forumgenoten zijn auto mbv de dienders terug gehaald, das het mooist tuurlijk, maar zeer uitzonderlijk dus. Ik weet ff niet meer of de gepikte auto nog op straat of inmiddels in een loods stond? Maar ja die boeven zelf hebben hooguit een middagje voor niks ‘gewerkt’, voor de rest geen last … of risico.
Mooie samenvatting Mart…Wat mij vooral opvalt is dat de “openbare dienstverleners” er niet bij staan.
Oh ja dat klopt die hebben het te druk met “Ik flits mee”.
Knap dat we als belastingbetaler er al van uit gaan dat we op de politie niet moeten rekenen.
Goed om te horen dat we het allemaal een beetje zat beginnen te worden, beseffen dat we allemaal het bokkie kunnen zijn en bereidheid beginnen te ontwikkelen om er wat aan te doen!!
Voorkomen:
– 1e Zwaar beveiligde stalling
– 2e Nadenken waar je hem neerzet als je op pad bent.
– 3e Bolide niet of nauwelijks uit het oog verliezen als ie ergens staat.
– 4e Als ie ergens staat, diverse beveiligingsmiddelen van buitenaf zichtbaar maken.
– 5e Onzichtbare circuitonderbrekingen, waardoor de auto niet start.
– 6e Ernstig instellen op een confrontatie met het gajes, waar dan ook.
Genezen:
– 7e Track & Trace
– 8e Een paar niet te kinderachtige maatjes die direct optrommelbaar zijn om achter de bolide en het gajes aan te gaan.
– 9e De kennis, ervaring, oren en ogen aanwenden van circa duizenden forumgebruikers die zelf ook allemaal sitting ducks zijn. Een soort first alert netwerk opzetten, waarbij als er eentje verdwijnt, a la minute melding wordt gemaakt (sms) en iedereen direct de weg opgaat om een uurtje rond te kijken en waar te nemen of het gepikte spul toevallig ergens gesignaleerd wordt.
15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 47)