diefstal epidemie omgeving Spa-Francorchamps

Home Forum Gestolen Porsches diefstal epidemie omgeving Spa-Francorchamps

• Maker
    Discussie
  • vandaag 6/4/2014 omstreeks 14:00 uur werd deze Porsche 911 3.2 met frans kenteken BH 278 EC gestolen op de parking van hotel Balmoral in de buurt van het circuit. de auto heeft een zeer opvallende kleur/bestikkering. verwittig aub de politie wanneer u deze ergens opmerkt of onderdelen ervan te koop aangeboden ziet/krijgt.

911vol.jpg

On vient de me voler ma 911 sous mes yeux sur le parking de lhotel a Spa
    Elle était fermée à clefs je venais d’arriver
    A l’heure qu’il est elle est vraisemblablement en Allemagne ou planquée dans un camion
    Si nos amis belges la voient ce n’est pas moi ils peuvent appeler la police direct
    Son numéro de châssis est le WPOZZZ91ZHS101819
    Immatriculée BH 278 EC

Je rajouterai une photo plus tard la je suis un peu abattu

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 47)
    • count me in 24/24 :what: :what: :what: :happydance:

[quote=”deepee” post=165571]gepost door NeedForSpeed uit genk op PFNL

Beste liefhebbers

Afgelopen zondag, 13 april hebben we deelgenomen aan de lente rit van Manuel Pelzer, met een bezoek aan het circuit Francorchamps.
        Wij hadden onze wagens geparkeerd op parking P1 en zijn in de PIT brasserie gaan eten.
        Bij terugkomst aan onze wagens hebben we vastgesteld dat er een poging tot diefstal was gebeurd aan één van onze wagens (een gele porsche 911S van 1977).
        Het deurslot was geforceerd en het contactslot uitgebroken.
        Gelukkig was de batterij afgekoppeld en kregen de dieven de porsche niet gestart.
        Hierop volgend hebben andere bijstaanders de dieven opgemerkt en zijn deze op de vlucht geslaan in een zwarte fiat punto.
        Dit was tussen 13u en 14u.
        Ik ben toen naar de parking-ingang gegaan bij de slagboom waar 2 personen van de security binnen in het hokje met elkaar stonden te praten.
        Toen ik melding maakte van de poging tot diefstal was er maar weinig of geen reactie van hun en bleven ze hier heel onverschillig in.
        Graag wil ik bij deze jullie attent maken van het gebrek aan security en toezicht op de parking, als ook de reactie van de aanwezige zogenaamde security ter plaatse.
        Aan iedereen wil ik dus ook aanraden van een batterij onderbreking te plaatsen en deze dus ook steeds te gebruiken.
        Dit heeft bij ons het verschil gemaakt en mede dank aan een werknemer van Manuel Pelzer die de dieven had opgemerkt
        Gelukkig heb ik dit bericht niet bij gestolen moeten plaatsen…

[/quote]

Ik heb een vieze goesting die steeds meer groeit…dat is – omringd door een paar stevig gebouwde P-lovers – het schouwspel eens kunnen meemaken en op t moment dat dit soort onderkruipsel hun move willen doen : rustig op afgaan en….mijn levensleuze
        dirtyharry.jpg
        concreet toepassen…Ik kook als ik dit soort berichten lees.

[i]Ik ben toen naar de parking-ingang gegaan bij de slagboom waar 2 personen van de security binnen in het hokje met elkaar stonden te praten.
          Toen ik melding maakte van de poging tot diefstal was er maar weinig of geen reactie van hun en bleven ze hier heel onverschillig in.
          Graag wil ik bij deze jullie attent maken van het gebrek aan security en toezicht op de parking, als ook de reactie van de aanwezige zogenaamde security ter plaatse.[/i]

Verwacht aub niet dat een verkoper van parkeertickets een grote parking in de gaten kan houden. Toezicht houden op de parking, dat is wel kort door de bocht.
          Overigens, het wordt bij bijeenkomsten een echte plaag. En oudere auto’s zijn vaak een gemakkelijke prooi voor dieven.

Nou uh detectives, Inventariseer alle wat minder in het zicht gelegen parkeermogelijkheden in omgeving Spa, gecombineerd met de mindere, kleinere garagebedrijven in de wat meer louge omgevingen en het boventuig staat er waarschijnlijk al tussen op de lijst! :what:

Precies, zo werken die dingen nogal eens, een werknemer die een belletje geeft naar zijn handlangers als er wat leuks wordt geparkeerd … !!!

Fijn om es een keertje te horen dat we al die maatregelen niet voor niets nemen, dat als we er alles aan doen, dat het dan toch net het verschil kan maken!!! :geek:

Verwacht trouwens niet dat het boeventuig met legale nummerplaten rondrijdt … dus nummers noteren heeft niet zo veel zin.

het zou mij niks verbazen moest die security daar onder één hoedje spelen met die gangsters, daar wordt teveel gepikt, eigen security meenemen is de boodschap :happydance:

Het is een echte schande. Dat is nu al de zoveelste Porsche de laatste tijd. Wie zoekt er eigenlijk naar die wagens.
                  Je kan je wagen inderdaad nergens meer parkeren zonder schrik dat ze er mee vandoor zijn. Lang leve Europa en de open grenzen.

kan er van meespreken, vriend zijn yamaha 1300 was splinternieuw destijds (spreek toch van 18000€), evenement met private parking en camera in Nederland, motorfiets weg, camera beelden opgevraagd aan security en wat bleek!?!?! De camera’s bleken juist op dat moment niet te werken, hebben alles gefilmd behalve op dat moment was er een black-out!!! :censored: :bounce:

😯 😯 😯 , ge zou tegenwoordig bang zijn om er nog mee buiten te komen :what: :what: :what:

gepost door NeedForSpeed uit genk op PFNL

Beste liefhebbers

Afgelopen zondag, 13 april hebben we deelgenomen aan de lente rit van Manuel Pelzer, met een bezoek aan het circuit Francorchamps.
                        Wij hadden onze wagens geparkeerd op parking P1 en zijn in de PIT brasserie gaan eten.
                        Bij terugkomst aan onze wagens hebben we vastgesteld dat er een poging tot diefstal was gebeurd aan één van onze wagens (een gele porsche 911S van 1977).
                        Het deurslot was geforceerd en het contactslot uitgebroken.
                        Gelukkig was de batterij afgekoppeld en kregen de dieven de porsche niet gestart.
                        Hierop volgend hebben andere bijstaanders de dieven opgemerkt en zijn deze op de vlucht geslaan in een zwarte fiat punto.
                        Dit was tussen 13u en 14u.
                        Ik ben toen naar de parking-ingang gegaan bij de slagboom waar 2 personen van de security binnen in het hokje met elkaar stonden te praten.
                        Graag wil ik bij deze jullie attent maken van het gebrek aan security en toezicht op de parking, als ook de reactie van de aanwezige zogenaamde security ter plaatse.
                        Aan iedereen wil ik dus ook aanraden van een batterij onderbreking te plaatsen en deze dus ook steeds te gebruiken.
                        Dit heeft bij ons het verschil gemaakt en mede dank aan een werknemer van Manuel Pelzer die de dieven had opgemerkt
                        Gelukkig heb ik dit bericht niet bij gestolen moeten plaatsen…

met hun dievensmoel eerst “CO-meterke” spelen en nadien op hun gat een rode vlag stikken en in een wei bij een bronstige spaanse stier smijten en toekijken

Ni meer te doen nondedju. Ipv. Ik flits mee kunnen ze beter ik zoek mee doen. 👿

XXX

Vierendelen *porsche -style. Geen paarden maar vier *porsche gebruiken 👿

ze gaan precies voor de duurdere modellen, ze weten ze dus te slijten ook, handen afhakken zoals in de middeleeuwen of in Afrikaanse landen :what: :what:

Hopelijk komt de *porsche terecht en de dieven gevat . :bounce:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 47)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.