diefstal techniek

Home Forum Porsche Talk diefstal techniek

• Maker
    Discussie
  • Nieuwe techniek die door overvallers worden toegepast.

Ik heb dit net ontvangen en dacht eraan om jullie ook te waarschuwen.

Als je ‘s avonds op de weg rijdt met de auto en er eieren op jouw voorruit worden gegooid,

moet je de ruiterwisser niet gebruiken en ook niet de ruit besproeien met water,

omdat ei vermengd met water (of een vloeistof) melkachtig wordt ,

zodat jouw uitzicht belemmerd wordt voor meer dan 90%

en jij dan gedwongen bent te stoppen!

Zo word je dan het slachtoffer van overvallers.

Dit is de nieuwe manier om automobilisten te overvallen.

Informeer je familie, vrienden en kennissen hierover.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • ik heb in Zolder al eieren op mijn voorruit van de T-reg gehad enkele maanden geleden, om 23u s’avonds, ben gewoon verder gereden, het detergent deed idd de rest, maar als het meerdere eieren tegelijk op het raam geweest waren had het toch even geduurd hoor. Ik zag ze recht vanuit een struik op me af komen, kate en ik waren beide geschrokken maar aangezien er geen schade was heb ik het er bij gelaten.

rjf

Ik rijd steeds rond met de deuren op slot. Heeft ook zijn nadelen majah 😐

Wel geloof of niet…
          als er iemand een ei op mijn auto gooit stop ik sowieso om daar iets van te zeggen…
          en door dit mailke zal ik wel 2 keer nadenken voor ik stop, of op zijn minst mooi parkeren en de sleutels eraf halen…

er bestaan zo nog vele zaken:
          kleine aarijding zonder veel schade.. terwijl je gaat kijken zijn ze met je auto weg
          iemand (meestal een jong persoon) ‘valt’ (lees werpt zich) voor je auto, en jij stopt om eriets van te zeggen of te gaan helpen. en plots zijn ze weg met je auto…
          eigenlijk de lijst is eindeloos, van die lepe truken om je toch maar kwaad of angstig uit je auto te krijgen (in de gevoelsstaat denk je niet meer zo helder om alles af te zetten en vast te doen.)

das weer zon mailtje dat de ronde doet ,heb ik vorige week al gehad
            het detergent in je ruitensproeimiddel lost alle viezigheid op dat op je venster terchtkomt op en de ruitenwissers doen de rest .
            probeer maar eens .
            ik hecht er niet teveel geloof aan

grtz

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.