Home › Forum › Porscheforum Technisch › Porsche Verzekeren › Diefstalbescherming?
- Dit onderwerp bevat 34 reacties, 18 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 3 maanden geleden door Benjelloun Youssef.
-
Ja wat moet je nog ?? kijk in onderstaande tests stuursloten worden verwijderd in 16 tot 117 seconden door de professionals :what:
Lijk mij de Duitse herder toch de beste oplossing :klik
Niet alle dieven beheersen alle technieken … zou je denken … 2 minuten … kun je toch nog even onbewaakt gaan pissen … :coolness:
Als je autootje je lief is, dan maar beter niet te veel alleen (uit je zicht) laten in het openbaar!
[quote=”bollocks” post=253706] Iedereen ziet het, en dat is net de bedoeling ook… het afschrikeffect.[/quote]
zichtbaar genoeg? 🙂Nee, ik zie het niet…. of is die auto van die kerel die ik net met een stuur onder zijn arm zag rondlopen :happy:
Zie het al gebeuren na een avondje uit, iets te veel gedronken… instappen en dan roepen ‘Ze hebben mijn stuur gestolen’…. :bounce:
een rugzakske met een stuur is een kleine moeite als je met een gerust hart je auto kan parkeren, lijkt me.
Toegegeven, het is niet altijd even praktisch, maar op een meeting of treffen is dat goed te doen.
Dieven hebben meestal haast, overdag toch, en dan zoeken ze liever een makkelijke prooi.Mijn P staat ‘s nachts nooit buiten, daar houd ik op voorhand rekening mee als ik ergens heen ga.
Uitgaan, teveel drinken en dan nog in mijn P kruipen, doe ik sowieso niet.een quickrelease in combinatie met één of meerdere onzichtbare beveiligingen EN gezond verstand, daar kom je al een heel eind mee.
sloten voor het stuur en eventueel pedalen, daar weten veel dieven al weg mee, maar tis nog altijd beter dan niets.
Ah, ik trek de rotor uit de delco en steek ‘m in mijn broekzak… :coolness:
Bestaan er geen alarmsystemen meer die de omstaanders ‘aanspreken’ bij het te dicht komen of aanraken van de wagen ?
zoiets?
is voor verkeerde merk, maar dat moet op te lossen zijn….:popcorn:
Dat soort alarmsystemen zullen vast nog wel bestaan, maar wie heeft daar überhaupt ooit gehoor aan gegeven?
Veel verzekeringsmaatschappijen zijn al van eis veranderd. Geen alarm plicht meer, maar wél een zogeheten na-diefstal-systeem in de vorm van een GPS systeem of peilzender.
Ik zelf zet de wagen gewoon extra op slot :coolness:
ja want die velg gaan ze er niet af kunnen vijzen en 911’s worden niet ge pikt door gasten die het plannen en een reserve jant kunnen meebrengen
In zo’n geval houdt ook ‘n stuurslot of startonderbreker ze niet tegen :coolness:
Zolang het maar vertragend werkt en er een soortgelijke in de buurt staat, maak je nog enige kans dat ze ‘m wél laten staan :popcorn:
maar zijn het dan wel veiligheids wielmoeren? Want zo ziet het er nie uit.
En alst gewone zijn, spreken we van 5 minuten om ze er af te draaien ander wiel op te wippen en done.En dan zal een voorbijganger al goed moeten opletten om te zien dat ze niet gewoon een lekke band aan t vervangen zijn, als zer ervoor zitten zie je het slot niet op het wiel. En als er echt iemand vragen stelt.. “Vandalen hebben een slot op gehangen, je mag niets meer onbeheerd laten staan hé.”
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.