Diefstalbescherming?

Home Forum Porscheforum Technisch Porsche Verzekeren Diefstalbescherming?

• Maker
    Discussie
  • Hoi mannen (en vrouwen),

Nu mijn 11je bijna klaar is, wil ik toch mijn investering een beetje (veel) beschermen….
    Volgende zaken zijn al voorzien: batterijsleutel en startonderbreker

Parking thuis zal waarschijnlijk een parkeerbeugel krijgen als extra beveiliging.
    Ik zoek echter nog iets voor ‘langs de baan’….
    Wie heeft ervaring met wat als beveiliging die snel en gemakkelijk in gebruik is? Stuurklem,wielklem, pedaalklem, ….. er bestaat zo veel….

Iemand ervaringen met wielklemmen op Fuchs velgen?

Bedankt voor de tips en adviezen!

Groetjes,
    B

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 34)
  • J

een rugzakske met een stuur is een kleine moeite als je met een gerust hart je auto kan parkeren, lijkt me.
      Toegegeven, het is niet altijd even praktisch, maar op een meeting of treffen is dat goed te doen.
      Dieven hebben meestal haast, overdag toch, en dan zoeken ze liever een makkelijke prooi.

Mijn P staat ‘s nachts nooit buiten, daar houd ik op voorhand rekening mee als ik ergens heen ga.
      Uitgaan, teveel drinken en dan nog in mijn P kruipen, doe ik sowieso niet.

een quickrelease in combinatie met één of meerdere onzichtbare beveiligingen EN gezond verstand, daar kom je al een heel eind mee.

sloten voor het stuur en eventueel pedalen, daar weten veel dieven al weg mee, maar tis nog altijd beter dan niets.

Nee, ik zie het niet…. of is die auto van die kerel die ik net met een stuur onder zijn arm zag rondlopen :happy:

Zie het al gebeuren na een avondje uit, iets te veel gedronken… instappen en dan roepen ‘Ze hebben mijn stuur gestolen’…. :bounce:

J

[quote=”bollocks” post=253706] Iedereen ziet het, en dat is net de bedoeling ook… het afschrikeffect.[/quote]

Snapoff002.jpg
          zichtbaar genoeg? 🙂

Niet alle dieven beheersen alle technieken … zou je denken … 2 minuten … kun je toch nog even onbewaakt gaan pissen … :coolness:

Als je autootje je lief is, dan maar beter niet te veel alleen (uit je zicht) laten in het openbaar!

Ja wat moet je nog ?? kijk in onderstaande tests stuursloten worden verwijderd in 16 tot 117 seconden door de professionals :what:

Lijk mij de Duitse herder toch de beste oplossing :klik

:up:
                thanks!

Heb afgelopen jaar een Disclock aangeschaft, maar zoals Bollocks al opperde, is het inderdaad niet erg handig , zeker bij de beperkte binnenruimte bij een oud elfje.

Ik gebruik zelf trouwens een kussensloop ter bescherming van het stuur, en daarover de Disclock.
                  Zonder extra bescherming heb je anders al dadelijk krassen op het stuur, door de scherpere randen van de schijf.

Qua veiligheid zou dit echter bij de betere behoren.

Heb net dezelfde Bullock en voor’t gemak klik ik die gewoon rond mijn stuur. 😎

Op deze manier kan elke Bullock dienen. Zie 2de hands. :coolness:

Tim

Deze ligt voorlopig in de kast, maar binnenkort komt een oldtimer uit restauratie waarop deze vermoedelijk past….mocht dit niet het geval zijn geef ik een seintje…

Bedankt Timpie, lijkt me ook wel wat… maar als deze niet past op je nieuwe, ligt die dan ergens in de kast nu? Maw, als je er van af wil, laat maar iets horen 😉

Tim

vrees dat 11je te klein is voor de mijne…. lopen er hier ook een paar rond….3 Berner Sennens, zien er lief en braaf uit, maar als die boos worden, ben je beter niet in de buurt…. :happy:

Als ‘t niet te warm is met de vensters open en een bakje water erbij…

20140801_144105-2.jpg

Grapje hoor, ze dienen vooral voor ‘s nachts, in de garage, allezja, ze dienen vooral voor hun unconditional love, maar de beveiliging is mooi meegenomen :up:

20160220_111956.jpg

Net dat verwonderd me…. dat je verborgen beveiligingen niet vertelt, ok maar zichtbare? Iedereen ziet het, en dat is net de bedoeling ook… het afschrikeffect.
                                Btw, er bestaat nog altijd zoiets als PM, … :drink:

[quote=”bollocks” post=253703]… Uit de weinige reacties kan ik afleiden dat er weinig tot geen ervaring is met zichtbare beveiliging….[/quote]

het is dan ook weinig verstandig om op een publiek forum te vertellen welke beveiliging je op je wagen hebt.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 34)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.