- Dit onderwerp bevat 4 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 jaren, 9 maanden geleden door .
-
Discussie
-
4 februari 2006 om 18:28
Sorry voor diegene die dachten met mij te kunnen lachen omdat ik mij had laten vangen, neen ik kijk wel uit maar…
Het scheelde wel niet veel, bij een officiëel TotalFina tankstation gaan tanken zondagnamiddag. Geen probleem, 5 kilometer verder wagen mooi opgeborgen in garage.
Enkele dagen later komt kennis langs met een vreemd verhaal. Nu was hij maandagnamiddag gaan tanken (ook de 98 octaan) bij dezelfde pomp, naar huis gereden en geen problemen ondervonden. Volgende morgen naar zijn werk 5x stilgevallen, wagen wilde niet meer optrekken e.d. (iets toyota achtig heeft hij). Dus hij naar garage… Wat blijkt, er zit een hoog percentage DIESEL is zijn nafttank… Diezelfde avond krijgt dezelfde garagist gelukkig nog 5 andere wagens binnen met hetzelfde probleem… Dus kan geen vergissing zijn.
Wat is er nu gebeurd? Wel bij TotalFina heeft er zich iemand vergist en in de tankwagen diesel gevuld ipv benzine. Deze tankwagen is die pomp gaan bijvullen en dus zat er gedurende enkele dagen een mengeling van naft en diesel in zijn reservoirs. Ik had al schrik maar OEF tankwagen is pas maandagmorgen komen bijvullen, net na ik getankt heb dus 😯
Fina betaalt natuurlijk alle kosten maar wat gebeurt er als je diesel in je Porsche motor krijgt? Nog te redden of is het dan gameover?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.