Home › Forum › Gestolen Porsches › dievenbende actief in limburg
- Dit onderwerp bevat 25 reacties, 16 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 5 maanden geleden door
porschky.
-
MakerDiscussie
-
5 augustus 2011 om 11:55
-
MakerDiscussie
-
ik heb er van eentje geweten die zo betrapt werd op het elke dag stoppen onder de baan om diesel uit de firmawagen af te tappen in een jerrycan, en zo in de eigen privéwagen te kappen, om zo ‘gratis’ te rijden… 🙄
Anoniem1 september 2011 om 01:22onlangs een gehoord die ging zwemmen en fitnessen tijdens z’n uren.
Veel klanten gedaan vandaag baas …
Met track en trace betrapt en buiten ….. 😆ik begrijp je visie, maar ik heb rap een slecht gevoel en heb geleerd niet te aarzelen.
In mijn vorig bedrijf zat iets meer dan 50 man… als je die in toom moet houden moet je zeer recht door zee zijn…
bij mij gaan ze er bij minste twijfel per direct uit, ik geef je maar mee.buitengooien ? hij begint morgen pas officieel
heeft al ne blackberry , auto , en morgen ne laptop
krijgt bij mij 300 euro netto meer dan bij zijn vorige werkgever
ik weet vrij zeker dat ik ne goeie heb , hij zal er moeten mee leven .punt uit.
ben geen controlefreak ,en ben niet echt het type dat zich laat gelden maar kwil wel enige kaart achter de hand houden.@ Etieke,
Heb al heel wat slechte ervaringen achter de rug met vertegenwoordigers.
Vermits hij er niet mee kon lachen was hij toch maar van plan in betaalde uren ergens anders te zitten… 😥
Er zijn er nog goede te vinden die wel willen werken en hun tijd nuttig willen besteden, maar het is zoeken.
Ik heb er ooit enen gehad die in de door mij betaalde tijd, met mijn auto, mijn gsm en mijn laptop, voor de concurrentie ging werken als zelfstandige… 👿
Mijn advies, ofwel buiten gooien ofwel iedere dag track&trace nakijkenwel
ik heb daarstraks de wagen van de vertegenwoordiger aan de vertegenwoordiger meegegeven
ik heb hem verteld dat er een track en trace inzit voor het geval dat de wagen gestolen zou worden
die kon daar toch nie mee lachen zeker . 🙁 🙁
maar ik vindt dat als ik de wagen betaal , waar iemand anders mee mag rijden ik het recht heb om de wagen ten allen tijde te kunnen traceren.
goe gezind of nie .Anoniem31 augustus 2011 om 11:05Dit weekend hier int dorp een oude Mercedes gestolen 🙁
De buurman van de parking waar de auto stond heeft zelfs geholpen met het opladen van de auto zondag avond. De depannage dienst vertelde dat de auto in panne stond.
Bij nazicht van de nummerplaat van de vrachtwagen die de buurman wel had opgeschreven bleek dit een plaat te zijn van een Nissan Almera die als gestolen geseind stond.
Die Mercedes vinden ze wellicht nooit meer terug 👿ik installeerde altijd ne stroomonderbreker onder het dashboard.
ps: op de franchochamps days verdwijnen er ook elk jaar.
triestigJe hebt me dat verhaal nog al eens verteld , maar door het nu weer te lezeb gaan mijn horen op mijn rug weer rechtstaan .
Klootzakken zijn het , zowel die dieven als die duidelijk partijdige flikken 👿ach, ik heb zo ook ooit een leuke frats meegemaakt met de politie toen ik 19 was, ik had een wagen waar ik heel veel werk in gestoken had, plotseling werd hij gestolen, aangifte gedaan, maanden niks van gehoord tot ik plotseling ergens naast de weg sta te praten met één van mijn toenmalige collegas en ik het geluid van mn gestolen wagen hoorde aankomen, ik draai me om en zie hetzelfde type wagen aankomen, andere kleur, andere velgen, maar dezelfde unieke klank als de mijne had, mijn hart sloeg over, ik keek wie er mee reed en tot mijn grote verbazing kende ik de (‘”é”锑&& ook nog die er in zat, het was iemand uit mijn kennissenkring waarvan ik wist dat hij soms onkatholieke dingen deed… ik moest echter zeker zijn voor ik klacht ging indienen dacht ik, dus ik reed naar die persoon zijn thuis, hij wist zich niet meteen een houding aan te nemen en ik vroeg of ik zijn wagen eens van dichtbij mocht zien, na amper één minuut (je weet waar je op moet letten bij je eigen gerestaureerde wagen) was ik ervan overtuigd dat het mijn wagen was, ik nam afscheid en reed recht naar de politie, deed mijn verhaal en gaf maar liefst 3 A4 bladzijdes af die recto verso vol stonden met punten die ik aan de wagen gedaan had, waar hij gelast was aan de bodem, waar de cabriokap gerepareerd was enz… De politie ging meteen polshoogte nemen zeiden ze en ze zouden me iets laten weten. Er gingen enkele frustrerende dagen zonder nieuws voorbij tot ik bericht kreeg dat ik naar het bureau moest komen. Eenmaal daar kreeg ik de bevestiging dat er overtuigend bewijs was dat het chassisnr van de wagen gewijzigd was, er was een ander chassisnr ingelast, en dit was door het parket bevestigd, de wagen was in beslag genomen en stond in Hasselt bij de rijkswacht. Volgens de agent die me toen te woord stond zou het een kwestie van enkele weken zijn voor ik mn wagen terug kreeg. ik was dolblij uiteraard, maar dat plezier was van korte duur, want twee weken later werd ik terug gevraagd om naar het politie bureel te gaan, daar werd ik door een rijkswachter te woord gestaan, een zeer onvriendelijke man die tegen me begon te roepen, wat voor een krapuul ik wel was om een onschuldig iemand van zoiets te beschuldigen, en die brave burger zat wel al enkele weken zonder wagen door mijn valse beschuldiging en dit kon allemaal zo maar niet en ik moest die man gaan vergoeden voor de dagen dat hij niet was kunnen gaan werken door dat ik ervoor gezorgd had dat de wagen in beslag werd genomen… ik replikeerde met het feit dat er toch was vastgesteld dat er met de chassisnr geknoeid was, zijn antwoord was dat de persoon in kwestie in een garage werkte en een opmerking gekregen had dat zijn chassisnr onleesbaar was, daarop had hij er maar een ander nr ingelast met officiele documenten van een officiele garage om dat te bewijzen, ze konden dus niet met zekerheid zeggen of die wagen wel mijn wagen geweest was, de verdachte kon ook de waarheid spreken… ik replikeerde toen met de vraag of ze mijn herkenningspuntenlijst vergeleken hadden met de wagen in kwestie (naast die lijst had ik ook een verklaring van mn carrossier en foto’s van de laswerken en dergelijke bijgevoegd) het antwoord van de rijkswachter was “jij bent bij de verdachte thuis gaan kijken, dan kan ik ook zo een lijst maken, als ik eerst ga kijken” om een lang verhaal kort te maken, de verdachte diende klacht in tegen mij wegens laster en eerroof en eiste schadevergoeding voor de dagen dat hij niet was kunnen gaan werken omdat hij zonder vervoer zat. ik werd nog eens goed geintimideerd door de rijkswachter die me zei dat als ik er een zaak van zou maken hij me zou in t oog houden in de toekomst, want ze konden er niet mee lachen dat ik hen mat fantasieverhalen kwam lastigvallen… Ik heb een advokaat geraadpleegd die me ook zei dat ik het beter zo kon laten want zowel de verdachte als de behulpzame rijkswachter waren volgens hem geen onbekenden… enkele jaren later zou dat van die rijkswachter ook bewezen worden in de media, en de verdachte, die in eerste instantie een bevriende kennis was, die loopt nog steeds met een grote bocht een omweg als hij me ziet aankomen, ik weet er het mijne van… ik weet dat het mijn wagen was, de verdachte in heel de zaak heeft de wagen ook meteen erna verder verkocht…
toen was ik nog jong en naief… t zou nu allemaal niet meer waar zijn…
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.