dievenbende actief in limburg

Home Forum Gestolen Porsches dievenbende actief in limburg

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
    • Ik maak me er ongetwijfeld niet sympathiek door, maar afschieten dat gespuis!!!

Als één van de eerste dingen leer je als kind om respect op te brengen voor andermans zaken. Je blijft van elkaar spullen af,… En naar mijn mening hoor het ook zo!
      Spijtig genoeg zijn er steeds mensen die zich hieraan niet kunnen houden! Je werkt je kapot om eindelijk je droom aan te kunnen schaffen en dan gebeurt zoiets… 😥

Het ergste van de zaak is dat je van de politie al niet veel steun moet verwachten!

dixie schrijft:

Ja tis erg en het gaat er niet beter op worden,beste oplossing volgens mij is een stuur monteren dat je er snel kan afklikken (zoals de formule 1) en dat gewoon meenemen op restaurant of café.

Wel dan zien dat er niemand in het restaurant op de claxon duwt 😆

Diefstallen zijn precies weer een plaag. Vorig weekend stonden ze in Heist o/d Berg ook aan mijn wagen te prutsen (gewoon op parking voor een winkel geparkeerd). En van een klant hebben ze zijn golf I gestolen op een carpoolparking. Daarom nieuwe wagen + onniumverzekering = toch iets geruster je wagen ergens parkeren 💡

Anoniem

cab 88 schrijft:

Pieren schrijft:
          Dan gaan ze binnenkort verschieten als de gedupeerden zelf hun gerechtigheid gaan zoeken, je zou ze voor minder afknallen als je dit hoort …

Of omgekeerd!!!

Anoniem

Pieren schrijft:

Niet alleen in Limburg blijkbaar…
            Testritje?

“De twee Fransmannen beweren dat ze naar huis reden om extra geld te halen voor de aankoop van de wagen te bezegelen. De verkoper beweert dat dat niet waar is, er werd ook geen ontvangstbewijs opgesteld. Bij gebrek aan hard bewijs werden de twee vrijgelaten”

YEAH RIGHT …
            die klootzakken komen er nog mee weg ook.
            Dan gaan ze binnenkort verschieten als de gedupeerden zelf hun gerechtigheid gaan zoeken, je zou ze voor minder afknallen als je dit hoort …

Niet alleen in Limburg blijkbaar…
              Testritje?

Schandalig…
                Nu jullie het hier zeggen, laatste maand al 3 opleggers gezien op E 17 tussen Gent en Kortrijk met oldtimers op, deze morgen nog één op parking wegrestaurant Nazareth.

Oude Porsche, Oude Corvette,… allemaal van de prachtigste oldtimers.

Leek me telkens bizar dat dit zo rond rijdt zonder beschermhoezen of dergelijke op..

is om gek te worden!
                  Hopelijk pakken ze die bende snel op!!!!
                  Low life scum

Anoniem

Ook van gehoord. Zouden al eentje terug gevonden hebben.
                    +/- 1.5 week geleden daar in de buurt van A’pen een oplegger gezien met zeker 5 Porsche: 2 x 911 (2.7/3.2?), 3à4 x 356,1 x Mercedes SL oud erop. Stonden niet te best opgesteld en het was een zeer oude en versleten oplegger.
                    Nog naar de gsm gegrabbeld voor een foto maar was te laat, ook geen nmplaat gezien
                    🙁

Maar zo’n snapp-off stuur is dan weer niet wettig in België 👿

Ja tis erg en het gaat er niet beter op worden,beste oplossing volgens mij is een stuur monteren dat je er snel kan afklikken (zoals de formule 1) en dat gewoon meenemen op restaurant of café.

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.