- Dit onderwerp bevat 64 reacties, 17 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 jaren, 4 maanden geleden door .
-
Discussie
-
14 juni 2006 om 15:08
Een kennis van mij doet zijn 964 C4 weg met nog geen 90.000 KM op.
De wagen is zeer goed in orde en ik ken de geschiedenis ervan.Aangezien ik van plan ben om binnen een klein jaar de P als dagelijks vervoermiddel te gebruiken lijkt me dit een geschikte wagen.
Nu komt het eigenlijk een beetje te vroeg en zou ik mijn huidige 911S moeten verkopen 😥 Tja, kwestie van financies hé
Ik had deze eigenlijk graag bijgehouden gezien de uitzonderlijke staat van de wagen. Zo ga ik echt niet snel terug één vinden…
Wie hem al gezien heeft, op een rit of zo, zal dit zeker kunnen beamen.Als ik nog een jaartje wacht kan ik waarschijnlijk gewoon een andere 911 (3.2 of 964) bijkopen als daily driver en de huidige gewoon bijhouden. Gezien deze jaarlijks bijna niets kost aan taks & verzekering een leuke “spare” 911 😉
Binnen één week ga ik de 964 eens goed keuren en testrijden… dus heb nog effe tijd om er eens goed over na te denken
Dus moest er iemand interesse hebben in de mijne mag hij steeds eens komen kijken maar ik kan wel nog niet beloven of ik hem echt ga wegdoen.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.