Dilemma

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Dilemma

• Maker
    Discussie
  • Een kennis van mij doet zijn 964 C4 weg met nog geen 90.000 KM op.
    De wagen is zeer goed in orde en ik ken de geschiedenis ervan.

Aangezien ik van plan ben om binnen een klein jaar de P als dagelijks vervoermiddel te gebruiken lijkt me dit een geschikte wagen.

Nu komt het eigenlijk een beetje te vroeg en zou ik mijn huidige 911S moeten verkopen 😥 Tja, kwestie van financies hé
    Ik had deze eigenlijk graag bijgehouden gezien de uitzonderlijke staat van de wagen. Zo ga ik echt niet snel terug één vinden…
    Wie hem al gezien heeft, op een rit of zo, zal dit zeker kunnen beamen.

Als ik nog een jaartje wacht kan ik waarschijnlijk gewoon een andere 911 (3.2 of 964) bijkopen als daily driver en de huidige gewoon bijhouden. Gezien deze jaarlijks bijna niets kost aan taks & verzekering een leuke “spare” 911 😉

Binnen één week ga ik de 964 eens goed keuren en testrijden… dus heb nog effe tijd om er eens goed over na te denken

Dus moest er iemand interesse hebben in de mijne mag hij steeds eens komen kijken maar ik kan wel nog niet beloven of ik hem echt ga wegdoen.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 64)
    • Yep, back again 😆

[quote=”911-lover”:vx2sbi2f]Ook van deze kant van alle harte geluk gewenst met de nieuwe aanschaf[/quote]

hey Koen is in the house !! terug van vakantie??

Ook van deze kant van alle harte geluk gewenst met de nieuwe aanschaf

[quote=”Luke”:2yimiylj]wow, ziet er echt gaaf uit…!!

heb je de vorige keer dan per toeval de 911 plaat gehad…sterk!!!

wel even die zijknippers veranderen 😉 ) [/quote]

of die pinkers van voor terug oranje 😉 😉

je zult maar pech hebben…2 heel mooie P’s ❗ 😉
            Proficiat ❗

[quote=”ferdy”:1jn35suw]Congratulations, Stef

Je garage staat dus vol, maar je hebt nog veel plaats voor de deur !!!!

Ik heb ondertussen ook mijn GERIEF gevonden, zal iets voor volgende week zijn.

To be continued…………….[/quote]

Is het die Carrera 3.0 geworden ?

ken

Proficiat met je nieuwe aanwinst Stef!!! Mooi kleurtje!!!

Veel rijplezier ermee, dat ga je zeker hebben, dat kan ik je verzekeren 😀

Je kan beginnen met een collectie aan te leggen 😀

eventjes ook reageren op de andere topic’s hé was weeral eventjes geleden en er is toch veel bijgekomen opt eerste zicht 😀

Anoniem

Ik dacht dat ook van die airco, maar ik heb een mailtje gestuurd en onmiddellijk antwoord gekregen dat er geen airco opzit. Die km’s zijn inderdaad maar de helft, maar dat zijn uitzonderingen denk ik. Ik had er geen probleem mee, als de onderhoud maar goed is gebeurd. Mocht je die van u toch verkopen (misschien ben je veranderd van gedacht 😀 ), laat het me dan weten hé

[quote=”fdeville”:3n5zac4q]Knappe auto, is net dezelfde als degene die nu bij Auto’s Dekens staat. Ben ook op zoek naar zo eentje, mag net dezelfde zijn (maar zou toch wel graag airco hebben, vandaar dat ik die van bij Auto’s Dekens niet overweeg).[/quote]

Euh… alle 964’s hebben toch airco ?

Die bij dekens lijkt er inderdaad heel sterk op. Die heeft wel nog niet de knop om de spoiler manueel te bedienen op de middenconsole. Die zit nog in in het motorruimte…

Ziet er in ieder gavel ook wel heel mooi uit en daar hebben ze al wel de Cup spiegels opgezet… die moet ik ook nog eens zoeken.

De mijne heeft wel maar de helft van de kilometers 😀

Anoniem

Knappe auto, is net dezelfde als degene die nu bij Auto’s Dekens staat. Ben ook op zoek naar zo eentje, mag net dezelfde zijn (maar zou toch wel graag airco hebben, vandaar dat ik die van bij Auto’s Dekens niet overweeg).

Mooie auto, vooral die kleur staat em goed! 8)

Mooi mooi Stef!

Ook van mij dikke proficiat hè! 😀

wow, ziet er echt gaaf uit…!!

heb je de vorige keer dan per toeval de 911 plaat gehad…sterk!!!

wel even die zijknippers veranderen 😉 )

[quote=”mcklusky”:yunjmy6c]als je zelf tot daar gaat en je hebt geluk dat ze net in de buurt van die nr zitten dan willen ze al wel eens toegeeflijk zijn soms 😉 [/quote]

Ben vandaag al twee maal geweest… nummer 91 trekken en nr 24 bedienen.
                              Later teruggeweest en dan was het dicht… lunchpauze en nen hoop volk dat staat te wachte. Zijn de auto’s gratis deze maand of zo ?

Kan mijnen tijd wel beter gebruiken… stuur het wel op.

als je zelf tot daar gaat en je hebt geluk dat ze net in de buurt van die nr zitten dan willen ze al wel eens toegeeflijk zijn soms 😉

[quote=”Setakira”:32os5oh2]tjiens die nummerplaat ken ik van iets anders precies 😛 wink: [/quote]

Voorlopig even de plaat van de “S” erop gehangen. De andere is aangevraagd.
                                  Zal waarschijnlijk geen “911” plaat worden, twee maal die chance hebben is wat teveel gevraagd denk ik

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 64)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.