Dilemma – 911 SC of 911 carrera

Home Forum Porsche Talk Dilemma – 911 SC of 911 carrera

• Maker
    Discussie
  • Hoi Leden,

Ik zit al enkele weken/maanden te spelen met het volgende…

ofwel overweeg ik mijn Porsche 911 SC 3.0 te verkopen en op zoek te gaan naar een Porsche Carrera 3.2
    ofwel gewoon de 911 SC houden uiteraard… beiden kopen is momenteel te veel van het goede, lol…

Daarom wat advies van jullie.
    Mijn idee was om te investeren.

Mijn huidige 911 SC heeft een prachtmotor, maar hij is ooit herspoten geweest en dat merk je.. je ziet wolkjes in de grijze lak.
    Indien ik hem zou houden overweeg ik hem opnieuw te laten spuiten, mijn fuchs opnieuw laten op te blinken, alle rubbers rond de ramen opnieuw te plaatsen enz…
    motor technisch zie ik of hoor ik geen enkel probleem.

In bijlage wat foto’s van mijn auto’tje

11816311_10207422049728454_9139382538652831033_o.jpg

11816110_10207436362766271_5993707862184975713_o.jpg

11879185_10207436296324610_6358417053230002917_o.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • leg er maar wat druk op Drip 😀

ik weet het dat de wetgeving aan het veranderen is, maar voorlopig ga ik het toch zo houden. De 964 is misschien iets voor de toekomst.
      de prijzen zijn ook een beetje aan het zakken, dus sowieso gaan we dat even afwachten.

XXX

Mush, de Murano, ik zou ‘m nooit verkopen. Iedere keer als ik er een foto van zie denk ik; zulk een vette kleur. :up:
        Pierco, die moet je wel nu kopen dienen 964, dan kan je ‘m nog als oldtimer inschrijven, volgend jaar wordt dat een twijfelgeval en in 2018 kan je het vergeten, dan moet een oldtimer 30 jaar zijn 😥

een wijze raad
          het is idd altijd iets …
          we zullen wel zien wat de toekomst brengt 🙂

Jij ziet de fouten op je eigen wagen, een ander ziet dat niet.
            Wees tevreden met wat je hebt want als er iets anders komt zie je na verloop ook de fouten van die nieuwe en ga je nooit tevreden zijn, ask me how I know 😉

hij ziet er knap uit en het kleur spreekt me zeker aan… maar dan moet ik verdorie nog eerst mijn wagen verkopen, vooraleer ik zoiets zou doen…
              😕 😕

Ja.
                Op zoekertjessites 45k
                Op ‘t forum 40k
                Tot nu toe al een 20-tal geinteresseerden maar nog niemand komen kijken
                Hoogste bod (sight unseen) is van een Oostenrijker voor 38k
                Laagste bod van één of andere troela 31.5k
                In principe komt er dit weekend nen Duits kijken… in principe…

Wow, knap kleurtje idd…
                  staat hij effectief te koop ?

709IMG_P0662a-2.jpg

:salut: :first:

de foto’s posten zal geen probleem zijn, 😀

ja Mushroom, een 964 ?
                      daar moet je dan toch een foto van posten ?

Mezelf kennende, als er zulke vragen gesteld worden staat hij al met één wiel op Autoscout :sarcastisch :mrgreen:

In eerste instantie zou ik je ook aanraden om te houden wat je hebt, als je toch -net als ik- nieuwsgezind bent en ‘t is ‘m te doen om een G50 boite dan kan je beter een 964 aanschaffen, en laat ik nou net ‘t koopje van de eeuw staan hebben in een nooit geziene originele kleur :coolness:

vergeet dan geen foto’s te maken en hier te posten, dan hebben we er ook plezier van…. :up: :up:

Nee optisch verschil is minimalistisch, maar het zou enkel zijn om de modernere G50 bak gaan en de betere zetels, zoals aangehaald.

Thx allemaal voor het advies :respect2:

dan zal ik de wintermaanden gebruiken om hem op te knappen en mijn spaarrekening lichter te maken 😀

Zelf heb ik een SC en heb al eens met enkele 3.2’s gereden.

Ikzelf vind mijn SC leuker rijden zeker door de 915 bak, deze moet je echt doortrekken om sportief te gaan rijden.
                              Terwijl de 3.2 met G50 al meer op z’n koppel rijdt.
                              Daardoor krijg ik het gevoel dat ik meer moet werken in de SC en voelt de voor mij ook sportiever aan.
                              Wel kan ik niet vergelijken met een 3.2 die nog uitgerust is met een 915. Daar is het voordeel dan de extra pk’s??

Voor het optisch verschil moet je het zeker niet doen vind ik 😀

Als je terug een coupe koopt zal een 3,2 kopen wel een geld opleg worden . Een 3,2 is zuiniger en de zetels zitten ook beter .Als het maar om af en toe te gebruiken dan kun je beter je 3 liter houden want je weet reeds welk je bezit.

J

^^dit!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.