Dilemma: GT3RS of niet….

Home Forum Porsche Talk Dilemma: GT3RS of niet….

• Maker
    Discussie
  • Mannen,

Zit met een serieus dilemma… Heb verleden jaar in april een GT3RS besteld bij een Porsche garage in Duitsland.
    Heb nadien de garage talloze malen geherlanceerd om te vragen wat de status was.
    Altijd was het antwoord “We hebben nog geen antwoord, niet positief en niet negatief”… Dacht echt wel dat ze met mijn voeten aan het spelen waren….

Vandaag uiteindelijk uitsluitsel gekregen: ik kan een GT3RS hebben; enige voorwaarde is dat ik de wagen minstens 12 maand in mijn bezit hou.
    Nu is het wel zo dat, doordat ik nooit echt uitsluitsel kreeg, ik ondertussen andere projecten (lees vastgoed) heb opgestart…

En nu dus mijn dilemma: uiteindelijk de GT3RS nog laten komen of niet …. Zelfs hem 3 maanden houden en er op die tijdsspanne van genieten zit blijkbaar niet tussen de opties …. 🙁 🙁

Iemand interesse in een bestelbon voor een GT3RS? :engeltje: :engeltje: :engeltje:

Greetz,

Plumber

4 reacties aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
    • GT3RS is een gunfactor lijkt wel door Porsche. Ken deze eis al eerder bij Porsche en andere merken. Kunnen ze eisen mits ze dit vastleggen en je laten tekenen. Er zijn denk ik nog genoegmensen die een GT3RS willen kopen maar dit door Porsche nog niet is gehonoreerd.
      Ik vind het niet kunnen om dit te eisen.
      Helaas ben ik niet vermogend genoeg om de bestelbon over te nemen.

Hoe kunnen ze dit eisen en hoe gaan ze dit controleren :think: :think: :think:

Hahaha #Firstworldproblem :happy: ik zou hem houden :engeltje:

wat kunnen ze doen indien je hem toch sneller verkoopt, gaan ze zich bezig houden met een juridische sanctie? zou me verbazen :think:
            en dan nog, als je er genoeg winst op maakt kan er al een boete af :happydance:

4 reacties aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.