Dilemma

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Dilemma

• Maker
    Discussie
  • Een kennis van mij doet zijn 964 C4 weg met nog geen 90.000 KM op.
    De wagen is zeer goed in orde en ik ken de geschiedenis ervan.

Aangezien ik van plan ben om binnen een klein jaar de P als dagelijks vervoermiddel te gebruiken lijkt me dit een geschikte wagen.

Nu komt het eigenlijk een beetje te vroeg en zou ik mijn huidige 911S moeten verkopen 😥 Tja, kwestie van financies hé
    Ik had deze eigenlijk graag bijgehouden gezien de uitzonderlijke staat van de wagen. Zo ga ik echt niet snel terug één vinden…
    Wie hem al gezien heeft, op een rit of zo, zal dit zeker kunnen beamen.

Als ik nog een jaartje wacht kan ik waarschijnlijk gewoon een andere 911 (3.2 of 964) bijkopen als daily driver en de huidige gewoon bijhouden. Gezien deze jaarlijks bijna niets kost aan taks & verzekering een leuke “spare” 911 😉

Binnen één week ga ik de 964 eens goed keuren en testrijden… dus heb nog effe tijd om er eens goed over na te denken

Dus moest er iemand interesse hebben in de mijne mag hij steeds eens komen kijken maar ik kan wel nog niet beloven of ik hem echt ga wegdoen.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 64)
    • idd mooi ziet hij er zeker al uit.

tjiens die nummerplaat ken ik van iets anders precies 😛 wink:

Voila, de eerste foto’s van mijn nieuwe aanwinst…

Anoniem

Dag Stef, proficiat met de aankoop. Da’s het begin van een collectie porsches hé.
            Enne, morgen is ondertussen al vandaag dus laat die fotookes maar komen.
            Groeten.

Congratulations, Stef

Je garage staat dus vol, maar je hebt nog veel plaats voor de deur !!!!

Ik heb ondertussen ook mijn GERIEF gevonden, zal iets voor volgende week zijn.

To be continued…………….

Anoniem

nog es nen ongeloofelijke (lees ook beetje gezond jaloers;-)) dikke profi!!!!!
                Ieders droom van 2 P’tjes te hebben en dan nog wel van zulke staat! Chapeau!!!!!!!!

[quote=”924″:12b33zg8]Foto’ss 8) [/quote]

Dat zal iets voor morgen zijn…

Foto’ss 8)

Ben hem net gaan ophalen !

Fijn machien… en de mijne !

@Luc
                      : Ik zal er wel eens mee langskomen om te zien of jij het kan uitlezen, zou leuk zijn…

@Setakira
                      : nope, geen cabrio… deze prachtige Coupe kwam nu plots voorbij en aangezien die van een kennis was en ik dus de geschiedenis ken…
                      Kwam eigenlijk een beetje te vroeg maar als de kans zich eenmaal voordoet…
                      Wist ook een mooi C4 Targa staan, maar meer kilometers, een pak duurder en zonder kennis van de geschiedenis…

[quote=”stefx911″:4074me38]Met het nieuwer systeem was het niet mogelijk de ABS uit te lezen. Motor was geen probleem.
                        Na wat opzoekwerk moet je dus blijkbaar de Hammer gebruiken om de ABS uit te lezen…

Dus ben ik op zoek naar iemand met een hammer… die werkt 😉 [/quote]

Mmm ik kan er ook in dacht ik maar ga anders gewoon eens bij Porsche Antwerpen om alles uit te lezen.

Luc

Gefeliciteerd, Stef, en veel geluk en plezier met je nieuwe aanwinst.

Alé dan Stefan, op de volgende rit zal er dus harder doorgeduwd kunnen worden 😉 )

Wat ga je nu doen, afwisseld met de 911 en 964 rijden of komen jullie nu beiden meerijden, dat is nog eens een idee 😀 ?

Uiteindelijk dan toch afgestapt van het cabrio idee blijkbaar?

[quote=”SidewindR”:1fsht8v5][quote=”924″:1fsht8v5]Goeie beslissing Johan, maar tegen volgend jaar krijg ik het geld niet bijeen, ga je niet nog enkele jaartjes wachten? :mrgreen: [/quote]

Johan?? 😀

Bon, serieus nu, Stef, zeeer goede beslissing en je zal er echt geen spijt van hebben! Fantastisch ook dat je de 964 gaat hebben! Nu moest ik van u zijn zou ik die 911 S ook binnen een jaar niet weg doen hoor, zelfs al rij je er niet veel mee… Je gaat er altijd spijt van hebben nadien want een dergelijk exemplaar vind je niet meer! Aan taks enzo kost hij toch niet veel meer, dus waarom ook niet hè 😉

Groetjes,

SidewindR.[/quote]
                              typfout 😳 😈

Dank U, dank U…

Net bericht gehad se, straks ga ik hem ophalen ! Jippie !

[quote=”stefx911″:19vwy0nn]Het ziet ernaar uit ja…
                                  Dus deze avond zou hij al wel eens in mijn garage kunnen staan 😀 D D …[/quote]

jawadde………gezond jaloers……… 😀 D D

gefeliciflapstaard dan maar he… 😉 8) D D

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 64)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.