Dilemma

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Dilemma

• Maker
    Discussie
  • Een kennis van mij doet zijn 964 C4 weg met nog geen 90.000 KM op.
    De wagen is zeer goed in orde en ik ken de geschiedenis ervan.

Aangezien ik van plan ben om binnen een klein jaar de P als dagelijks vervoermiddel te gebruiken lijkt me dit een geschikte wagen.

Nu komt het eigenlijk een beetje te vroeg en zou ik mijn huidige 911S moeten verkopen 😥 Tja, kwestie van financies hé
    Ik had deze eigenlijk graag bijgehouden gezien de uitzonderlijke staat van de wagen. Zo ga ik echt niet snel terug één vinden…
    Wie hem al gezien heeft, op een rit of zo, zal dit zeker kunnen beamen.

Als ik nog een jaartje wacht kan ik waarschijnlijk gewoon een andere 911 (3.2 of 964) bijkopen als daily driver en de huidige gewoon bijhouden. Gezien deze jaarlijks bijna niets kost aan taks & verzekering een leuke “spare” 911 😉

Binnen één week ga ik de 964 eens goed keuren en testrijden… dus heb nog effe tijd om er eens goed over na te denken

Dus moest er iemand interesse hebben in de mijne mag hij steeds eens komen kijken maar ik kan wel nog niet beloven of ik hem echt ga wegdoen.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 64)
    • Ben vandaag al geweest. Had de kans de wagen even mee te nemen en ben er dan solo mee gaan rijden.
      Het gaat om een 964 Carrera 4 Coupe bj ’89 met alle modificaties gedaan, Cup velgen en slechts 88.000 originele kilometers.
      Rijdt uiteraard zeer goed. Mag hem volledig laten keuren waar ik wil en heeft al afspraak met zijn garagist gemaakt dat ik kan langskomen om heel de “levensloop” van de wagen te leren kennen…

Na grondige controle blijkt dat mijn 911S eigenlijk veel beter is van carosserie dan deze. En deze 964 is nochtans heel goed in orde… Tja, zoals mijn “S”je ga ik er dus ECHT geen meer tegenkomen…

blijft dus moeilijk… enfin, mijn kennis heeft even tijd… en ik ook….
      das wel het voordeel als de wagen niet snel weg MOET…

Bon, afspraak gemaakt om woensdag naar die andere te gaan zien en testrijden.

Na er gisteren weer een hele rit mee gedaan te hebben… ben ik toch hoe langer hoe meer geneigd hem bij te houden.
        Rijdt toch wel enorm fijn !

enfin, woensdag weet ik waarschijnlijk meer

[quote=”Rufie”:2cx6iws6]Was maar graptjen hé. Koen zijn 968 is super. Zou ik ook niet vlug wegdoen. Zeker niet voor een 964.[/quote]

I know Alain , maar dat weet je daar je er meer dan 1000km in hebt kunnen meerijden.
          Voor leken (als ik , voor dat ik ze had) klinkt dat waarschijnlijk vreemd 😉

Stef, hou je elfer nog maar een tijdje bij.
            Dan kan ik mij nog altijd aan iets vergapen hier opt werk op de parking 😆
            En ‘t is een wagen in uitzonderlijk picobello staat, zo ene vind je niemeer terug.

grtz
            Nico

Was maar graptjen hé. Koen zijn 968 is super. Zou ik ook niet vlug wegdoen. Zeker niet voor een 964.

[quote=”911-lover”:3fqrsjrh]
                Dat noemen ze een geluk bij een ongeluk.
                Ik heb deze destijds gekocht om niet zonder Porsche te zitten en de bedoeling was die dadelijk door te sluizen als ik een andere vond.
                Doch zij heeft mijn hart verovert en ik wil niet meer zonder haar.
                OOIT zal de 993 komen doch de drang en druk is weg.
                Ik ben meer dan een gelukkig man[/quote]

…amen… 🙂

Da’s pas gesproken 911-lover!! Het is een prachtwagen met bijna ongeloofwaardige prestaties en slechts voor een fraktie van de prijs van een 993…toendertijd zeker 😯

“De begeerde oude dame” biedt zich wel aan op ‘t geschikte moment…en dan gewoon toehappen…in the mean-time: enjoy!!!

[quote=”Rufie”:1o512sfh][quote=”stefx911″:1o512sfh][quote=”911-lover”:1o512sfh]Ik ken dat gevoel.
                  Destijds ook mijn Elver verkocht om een andere aan te schaffen (waarvan de koop dan niet doorgegaan is)[/quote]

Brrr… ik griezel al bij de gedachte alleen ! 😯 [/quote]

Ja kijk waarmee de Koen nu mee rondrijdt, brrrrrrrrrrrrr echt griezilig 😀 D ) lol: 😉 [/quote]

Dat noemen ze een geluk bij een ongeluk.
                  Ik heb deze destijds gekocht om niet zonder Porsche te zitten en de bedoeling was die dadelijk door te sluizen als ik een andere vond.
                  Doch zij heeft mijn hart verovert en ik wil niet meer zonder haar.
                  OOIT zal de 993 komen doch de drang en druk is weg.
                  Ik ben meer dan een gelukkig man

[quote=”SidewindR”:ag26o6dl]Ja Stef, ik vind eigenlijk ook dat je de S moet houden hoor. Ik heb ook al gemerkt hoe goed dat beestje gaat en idd ik denk niet dat je er nog veel gaat vinden in die toestand later… of voor véél geld misschien!
                    ‘k Zal u zondag wel overtuigen 😉 [/quote]

Das goe ! Verheug me al op zondag. Mijn zoontje van komt ook mee en die kijkt er ook enorm naar uit!

Ja Stef, ik vind eigenlijk ook dat je de S moet houden hoor. Ik heb ook al gemerkt hoe goed dat beestje gaat en idd ik denk niet dat je er nog veel gaat vinden in die toestand later… of voor véél geld misschien!
                      ‘k Zal u zondag wel overtuigen 😉

ken

veranderingen op komst…
                        soms moet je bepaalde keuzes maken in het leven.

Je 911 is gewoon echt super mooi Stef

ai, gaat het dan toch gebeuren…… ❓

nog meer slapeloze nachtjes….. 😯 😉

..je moet je wagen houden..er zijn echt wel genoeg 964’en over een jaar waar je je gading in zult vinden..:-) )

[quote=”Rufie”:2olnk9qp][quote=”stefx911″:2olnk9qp][quote=”911-lover”:2olnk9qp]Ik ken dat gevoel.
                              Destijds ook mijn Elver verkocht om een andere aan te schaffen (waarvan de koop dan niet doorgegaan is)[/quote]

Ja kijk waarmee de Koen nu mee rondrijdt, brrrrrrrrrrrrr echt griezilig 😀 D ) lol: 😉 [/quote]

Zo bedoel ik dat niet hé Rufie.. Tis alleen als je er één hebt en een andere op het oog…..en dan plots gewoon zonder te zitten. Niet echt leuk lijkt me.

Koen zijn bom mag er zeker zijn !

[quote=”924″:2olnk9qp]:lol:

Stef, ik zou de S bijhouden, je zult heus nog andere 964’s vinden die in die staat zijn, maar alsof je de jouwe nog gaat vinden in zo een staat ? 🙄 [/quote]

Ja, 924, ik weet het, ik weet het… zo ga ik er geen meer tegenkomen….

😆

Stef, ik zou de S bijhouden, je zult heus nog andere 964’s vinden die in die staat zijn, maar alsof je de jouwe nog gaat vinden in zo een staat ? 🙄

[quote=”stefx911″:ayklosj4][quote=”911-lover”:ayklosj4]Ik ken dat gevoel.

Ja kijk waarmee de Koen nu mee rondrijdt, brrrrrrrrrrrrr echt griezilig 😀 D ) lol: 😉

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 64)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.