Dillema

• Maker
    Discussie
  • Vandaag de vraag gekregen of ik interesse heb om mijne 997 4S Cabrio te wisselen tegen een groene 993 4S met 100000km. :think: :think: :think:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
    • Na 20 jaar zal ook mijn 997 4S wel weer in waarde stijgen maar de rij-fun en pk-s hebben op dit moment ook wel iets. Heb dus nog een paar jaar te gaan maar dat is geen straf.

Ook benieuwd naar de 964 !Pm of niet laat maar weten !

Groot gelijk!! :happydance:
          Stuur mij de 964 ne keer door in pm, ‘k ben curieus!! :coolness:

Vandaag beslist 997 te houden (rij daar gewoon zeer graag mee cabrio :coolness: :coolness: :coolness: ) en niet te wisselen voor 993, kleur staat mij gewoon niet aan (ne zwarte was iets anders geweest natuurlijk).
            Heb momenteel wel ne 964 op het oog die mij wreed aanstaat :think: :think: :think:

Houden die 997. Heerlijke wagen. 993 4S ook mooi design maar van binnen 😯 Net een kever.

Maar ga je voor de waardevastheid moet je het zeker doen. De 997 zit op de 996 highway en daalt alleen maar in waarde terwijl de 993 waardevast is en wellicht nog wat zal stijgen. Maar dan moet ‘ie wel in top conditie zijn en dat kost bij een oud hok ook geld. ❗

Kwestie van keuzes denk ik. Luxe, performance en comfort contra oude techniek, minder pk’s, minder luxe maar wel waardevast met een kostprijs :respect2:

Enne wagen verkocht ???

Yup, net :think: :think: :think:

Luc, mail al gelezen??

[quote=”Funny” post=121059]kan hij een mooie 991 Gt3 kopen .[/quote]

Ja in 2020, 2de hands van jou :happydance: :happydance: :happydance:

moeilijke keuze , veel spekuleren zoals wes. ❓ ❓ ❓ :bounce:

Moeilijk … en ik kan het weten. Tot voor kort reed ik met een 993 4S (7 jaar mee gereden), nu een 997 S cabrio. Als je aan de waarde denkt, ga je voor de 993 … maar de 997 rijdt zo zalig! Soms moet je gewoon aan het plezier , de fun denken.
                          Ik wil ze graag beide 😈

Wim

[quote=”cabrio wim” post=121033]Echt ruilen, of moet er nog een donatie gedaan worden. :think:[/quote]

Dan zou ik er niet over moeten nadenken, mist de wagen (993) ook 100% oké is.
                            Ik den hetzelfde als de meerdere hier, en op langere termijn, is laatste luchticoon hè. 💡

Vorige zomer de 993 4S van Kolya eens mogen bewonderen, een donkergrijze.

Prachtige wagen met die heerlijke brede heupen [IMG]http://i50.tinypic.com/11lmtc4.gif[/IMG]

Ik zou ook moeilijk kunnen kiezen. Ik denk dat een 993 iets meer karakter heeft in vergelijking met een hedendaagse 997, langs de andere kant is een 997 dan ook heel wat verfijnder op vlak van techniek en rij-eigenschappen…

I’m with Funny… +1!

[quote=”Funny” post=121037]Luc gaat nog enkele euro’s opleggen voor de 993 . :happydance: ;)[/quote]

Denk het nie, als, en dan zeg ik ALS ik wissel is dit zonder opleg van mijne kant, tegenpartij is daarvan op de hoogte. :what: :what: :what:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.