- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 16 jaren, 12 maanden geleden door .
-
Discussie
-
5 december 2007 om 01:31
Jullie kennen mijn 911S beter dan mezelf – de prachtige 1977 in Sienna rood van Stefx911 tot voor 2 weken.
Heb hem indertijd ook zonder motor bij Stefco Motorsport zien staan toen de versnellingsbak in revisie was en toen ook eronder gekeken. Nergens een spat roest dus, ook vandaag niet, vandaar dat ik niet twijfelde om dit bijouke te kopen.
Ik zou dat natuurlijk graag zo houden.
Dinitrol is inderdaad goed spul, mijn vader heeft ooit eens een nieuwe Renault 12 gedinitrold. Had hij spijt! Na tien jaar was dat ongelooflijk lelijk ding nog altijd beenhard en dus te goed om naar ne nieuwe uit te kijken.“Dinitrol is enkel goed voor holle ruimtes” lees ik, gaat dat dus ook de zeker de gevoelige balken intakt kunnen houden ?
Niet dat ik in de pekel of regen ga rijden, maar ik wil dat ding over 20 jaar nog weten rondrijden.Kent iemand een betrouwbaar adres om dat te laten doen? Ik heb helaas geen tijd om me daar zelf mee bezig te gaan houden.
Dat vraag ik u af 😉 )
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.