Dinsdag 29 december: Antwerp Porsche Flashmob!

Home Forum Porsche Uitstappen Dinsdag 29 december: Antwerp Porsche Flashmob!

• Maker
    Discussie

• Gert
    Deelnemer

Op aangeven van een prominente forummer (ook gekend als de wandelende Porsche encyclopedie en nog andere merken ook) deze topic.
      Datum: dinsdag 29 december
      Tijrdstip: 14h00
      Adres: “Melkerij Nachtegalenpark” Floraliënlaan, 115- 2020, Antwerpen
      Doel: verkenning mogelijke locatie voor de Drip-Toscane bijeenkomst maar ook gewoon een drankje en eventueel een hapje binnen te werken en het jaar af te sluiten.
      Mobiliteit: Porsche toegestaan maar niet verplicht :coolness:
      Indien interesse om aanwezig te zijn, graag een seintje.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 42)
    • XXX

Zijn ze daar nu allemaal ‘hardop’ deepee aan ‘t roepen :happydance:

[quote=”Yellow Submarine” post=225314][quote=”eddybeer” post=225291]Oppassen met die analen hé, Harley!
          Ik zou het liever de annalen in laten gaan …
          Die leraars Nederlands hé: allemaal muggenzifters.
          Groetjes,
          Eddy[/quote]

Dan raat ik je aan eens naar htforum.nl te surfen. Die Nederlanders draaien hun hant nied om voor een dt-foud meer of minder!

:happy:[/quote]
          Deze voorzet was zo perfect dat het zonde zou geweest zijn om hem niet binnen te koppen!
          Maar inderdaad als het op taalbeheersing aankomt: de laatste 40 jaar heb ik dat steil bergaf zien gaan, in alle lagen van de bevolking.
          Maar het doet inderdaad pijn als je ziet dat je oud-leerlingen – waaronder dokters, advocaten, ingenieurs – een bedroevende taal hanteren.
          Nog zes maand vechten tegen de bierkaai en dan ga ik met pensioen.

Ive

schitterende commentaren van zogezegde autokenners :up: :think:

Geweldig Gert.
              Men oogst wat men zaait, ze zijn zelf begonnen met hunne hardop … 😀

:happy: heb net een reactie gepost bij autojunk en ben eens benieuwd of ze die gaan goedkeuren. 🙄 de verwarring zal er alleen maar groter door worden maar het strookt wel met de waarheid… :ass:

onderweg … 🙄 😎

met bijhorende commentaren :mrgreen:

[quote=”eddybeer” post=225291]Oppassen met die analen hé, Harley!
                    Groetjes,
                    Eddy[/quote]

Dan raat ik je aan eens naar htforum.nl te surfen. Die Nederlanders draaien hun hant nied om voor een dt-foud meer of minder!

:happy:

Ik kon er deze keer niet bij zijn, wegens nog te nemen voorbereidingen voor mij vakantie die morgen begint, maar (een van de) volgende keer zal ik erbij zijn! De 968 is vandaag ook proper gewassen geweest, dus normaal gezien zal die mooi blinken als ik er mee afkom 😉

Ik weet natuurlijk niet wat er nog gebeurd nadat ik vertrokken ben. Met kleppers als Sensa, Deepee, BCcars en PIWI weet je maar nooit wat er nog kan gebeuren 😈

Ive

ruzie onder forummers deepee? ‘t eerste da’k er van hoor :wtf: 😀
                          En het gebrek aan service op ‘t terras was helemaal geen verwijt of zo. Persoonlijk vond ik dat een groot minpunt van de accommodatie daar :loser:
                          Maar ondanks dat kleine minpuntje een zeer geslaagde en gezellige namiddag beleefd :happydance:

Ik vond het trouwens een heel leuke!
                            En wie zonder zonde is, werpe de eerste steen …
                            Groetjes en beste wensen voor 2016!
                            Eddy

😳

Oppassen met die analen hé, Harley!
                                Groetjes,
                                Eddy

sommigen beweren dat de cécémel van minderwaardige kwaliteit was, anderen vonden de parking in ‘t stad op marathonafstand van de speeltuin liggen, het verschil tussen een melkerij en een ziekenhuis is voor sommige satelietmadammen niet noemenswaardig,
                                  een lokaal personeelstekort was voor de aanwezige gelukzakken niet het minste probleem en ik verdenk één forummer zelfs van enige voorkennis want deze had speciaal een dochter opgetrommeld :respect2: tot slot weten we nu met welke forummers we beter geen ruwzie zoeken en dat ook anonieme forumlezers op het appel kunnen verschijnen …

allemaal bedankt voor de warme compagnie en lang leve het broeikaseffect 😉

Ive

‘t was idd weer een leuke middag. Gezellig “winter”terrasje met leuke groep toffe mensen.
                                    Enkel jammer van het ontbrekende personeel op het terras :wtf:

Tot de volgende :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 42)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.