Dinsdag 29 december: Antwerp Porsche Flashmob!

Home Forum Porsche Uitstappen Dinsdag 29 december: Antwerp Porsche Flashmob!

• Maker
    Discussie

• Gert
    Deelnemer

Op aangeven van een prominente forummer (ook gekend als de wandelende Porsche encyclopedie en nog andere merken ook) deze topic.
      Datum: dinsdag 29 december
      Tijrdstip: 14h00
      Adres: “Melkerij Nachtegalenpark” Floraliënlaan, 115- 2020, Antwerpen
      Doel: verkenning mogelijke locatie voor de Drip-Toscane bijeenkomst maar ook gewoon een drankje en eventueel een hapje binnen te werken en het jaar af te sluiten.
      Mobiliteit: Porsche toegestaan maar niet verplicht :coolness:
      Indien interesse om aanwezig te zijn, graag een seintje.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 42)
      • Schoon groepje lelijke mannen met mooie auto’s en begerenswaardige partners en/of dochters!

Dank voor de organisatie!! Nog van dat aub! :first: :drink:

Yep, was gezellig :up:
          vorig jaar lag er nu sneeuw….

Dinsdag 29 december 2015 gaat de annalen in als de dag waarop we nog een terrasje gedaan hebben dat niet overdekt noch verwarmd was!
            Het was weer leuk en veel te kort!
            Op naar 2016 nu! :drink:

Ik heb van Kerst een schouderoperatie gekregen maar mits er hier wordt vermeld dat het altijd rechtdoor is kom ik ook efkes af.

Pedro

Ok ben overtuigd :up:

Kom ook langs, maar zal rond 16u pas zijn…

ze zijn om 16u00 daar nog niet vertrokken hoor Esteban !!
                  over gezamenlijke interesses kunnen mannen uren zeveren, ook zonder toog :lekker: 😳

Spijtig, is achter mijnen hoek maar kan er niet bij zijn…. :bounce:
                    2 uurkes later zou perfect zijn, moet werken tot 15u30, naar huis, sleutels ophalen,…

Volgende keer vrees ik…

Echt jammer Wes maar begrijpelijk. Prettige feesten!

Het spijt me heren maar ik ga er niet bij kunnen zijn…
                        Ik had er wel enorm zin in! Maar helaas heb ik andere verplichtingen net voor eindjaar.
                        Voor al degene die er wel zijn: schol! :drink:

:up:

Ive

Tot morgen iedereen :drink:
                            Heb al dorst :wtf:

PDS

Ik zal er niet kunnen bijzijn mannen…..

Ik ga dinsdag eens rondkijken in Duitsland 😀

Ive

Ik ben ook eens gaan kijken op de site en heb even met hen contact opgenomen.
                                Er is bevestigt dat er een parking is in de Florarienlaan 115. dit is een doodlopende straat waarbij je voetbalvelden passeert.
                                Het is dus niet de grote parking aan de Beukenlaan die bedoeld wordt.

Greetz en tot dinsdag

op hun thuispagina stond “de grote parking en makkelijke bereikbaarheid van onze zaak zijn maar enkele van onze troeven ….”
                                  als er meerdere zijn Ive, welke zou jij aanbevelen ?

Ive

Vraagje: op welke parking gaan we staan? Want er zijn er drie rond het park volgens mij
                                    Die op de Floraliënlaan 115 zelf?
                                    😳

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 42)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.