[quote=”WES-RS” post=167537]Ik denk dat ik deze ga aanduiden op de agenda van volgend jaar. Ziet er goed uit! 😀
Helaas zat ik dit jaar zonder P en moest ik werken last minute.[/quote]
:up: heb nog een stuk of 100 foto’s :wtf: maar beter int echt :popcorn: :coolness:
ook hik net hik terug 😳
we waren op de stopplaatsen om 9 en 10 met 3 mooie *porsche en 2 dailys
was inderdaad een :music: in de tunnels met zo 3 knappe wagens voor u en de andere bestuurders keken vol angst in hun spiegels van wat gebeurt er? :happy:
ik miste ook wel de pré impacts maar is wel eens leuk om zo een kapitaal samen te zien.
zoveel mensen van het forum daar?? ik heb niemand meer gezien met een lanyard aan :what:
@Carbonman proficiat met de :first:
en nu mijn bed in :engeltje:
was weer een geslaagde dag waar zeer veel mooi speelgoed te zien was , en zoals carbonman zei het geluid van
peter(Monza) zijn GT3in de tunnels was zalig zoals het naar ginds rijden :driver: :up:
Juist terug en P-ske al gewassen en terug in zijn kot gezet. Ik vond het nivo merkelijk minder als vorig jaar maar naar goede gewoonte was er toch weer heel wat speciaals te zien.
Verrrassend veel 991 jubis en 991 TurboS…
Ook Spyderbroerkes gezien in het grijs en in het zwart.
Ook een topmoment van de dag was de tunnels in de heenrit met Monza voor mij. Man man, hoorde mijn eigen sportuitlaat niet meer! Super
Toch weer kunnen wegdromen bij al dat moois, samen met een drankje en een goeie braaaatwurst. Zonneke op bolleke, toffe gesprekken met andere PF leden, kortom topdag!
Thanks Tom, dankzij uwe TomTom zijn we toch thuis geraakt 😛
En kers op de taart was nog een Concours beker voor mijn spin