Dinslaken 1 mei

Home Forum Porsche Uitstappen Dinslaken 1 mei

• Maker
    Discussie

• zimmermann
    Deelnemer

aktuelles_plakat_2014_copy2.gif

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 67)
      • Ook net terug, ik kende het niveau van vorig jaar niet maar vond het dit jaar geweldig leuk, Om 9 u wel niemand gezien op het afgesproken punt, toen passeerde der nog ne jubi die naar daar op weg was en ben dan maar aangesloten en direct doorgereden naar Dinslaken

Ginder ook niemand gezien van het forum tot Gette een praatje kwam maken, leuk je te ontmoeten Gette

Grtz Geert

Net terug met wat gemengde gevoelens. Het niveau van de wagens was iets lager dan vorig jaar al vond ik het toch de moeite.
          Ook de pré impacts waren amper vertegenwoordigd, echter aan GT3kes geen gebrek *luv
          Maar het belangrijkste, de velgen voor de 964 zijn definitief beslist :engeltje:

Op naar zondag !

Morgen 9h M met mijne maat Tom als copiloot.

Hier ook andere verplichtingen… 😥

Ik ga 9u niet halen.
                Maar ik zie jullie daar !

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Ik kan er spijtig genoeg niet bij zijn 😥

[quote=”zimmermann” post=166408]

wie gaat er allemaal mee ? Er is plaats gereserveerd voor het Belgisch forum : deze plaatsen staan aangeduid op de inkomtickets.

we zullen vertrekken zoals alle jaren 9u Maasmechelen grens of 10 u Venlo grens ( indien deze gesloten is het eerst komende benzinestation net voorbij de grens )

Misschien even bijvermelden waar jullie willen samenkomen met een M voor Maasmechelen grensovergang 9.00u of een V voor Venlo Grensovergang 10.00u

-Zimmermann M
                    -Carbonman M
                    -John Beton M[/quote]
                    -Jochem M
                    -Monza M
                    KDC M
                    Terrum M-V
                    Kappi V

9u00 M 😉

Ik kom tot in Maasmechelen :driver: das juist aan de grensovergang ?
                        tot morgen :relaxman:

Ik zal misschien wat later vertrekken, als jullie me niet zien in Maasmechelen, dan zien we elkaar wel in Dinslaken 😉

Ik vertrek uit Zomergem, dus eventueel op de E17 pompstation Kalken?

Met dank aan PatrickB heb ik dit draadje gevonden 😳

Spreekt iedereen af in Maasmechelen, of is er interesse om met enkelen al in regio Brugge af te spreken?

Ik zal proberen tegen 9 u in Maasmechelen te zijn, mocht dat niet lukken dan 10 u in Venlo, der is voor mij echter een plaatje gereserveerd bij het jubileum forum, hopelijk zijn jullie daar niet boos om :engeltje:

Patrick (Kappi) V

Ik zal erbij zijn!!!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 67)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.