Dinslaken 1 mei

Home Forum Porsche Uitstappen Dinslaken 1 mei

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 67)
    • aktuelles_plakat_2014_copy2_2014-04-23.gif

wie gaat er allemaal mee ? Er is plaats gereserveerd voor het Belgisch forum : deze plaatsen staan aangeduid op de inkomtickets.

we zullen vertrekken zoals alle jaren 9u Maasmechelen grens of 10 u Venlo grens ( indien deze gesloten is het eerst komende benzinestation net voorbij de grens )

Misschien even bijvermelden waar jullie willen samenkomen met een M voor Maasmechelen grensovergang 9.00u of een V voor Venlo Grensovergang 10.00u

-Zimmermann M
      -Carbonman M
      -John Beton M

PT

Advies voor de nieuwkomers : doe alvast geen moeite om je P’tje te laten blinken want u rijdt een gigantisch stofnest tegemoet ! :salut: :mrgreen:

Ik kom naar de Gulf pomp

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Ik zit dit jaar in Ijsland en zal er dus niet bij zijn, indien iemand wil meedoen met “the battle of Sound” ik heb hier nog een pijpke liggen dat je mag lenen 🙂

PDS

[quote=”PT” post=164826]met frequente flitscontroles ![/quote]

Het is dat was mijn goesting laat overgaan :censored:
              Ik beslis de dag ervoor pas, ik echt wel een heel eind …..

Mooi Bart!, zie ik je daar.
                Enne… moet je je avatar niet eens aanpassen? :think:

Ik ga ook naar Dinslaken . :driver: :driver:

[quote=”Monza” post=165863]Dus 10uur Gulf ‘t Goor, De Vroent 4, 5531 NZ Bladel, Nederland :up:
                    wie komt tot daar :driver:[/quote]

@ Monza -is dat niet GULF zwarte water in Venlo ??

Dus 10uur Gulf ‘t Goor, De Vroent 4, 5531 NZ Bladel, Nederland :up:
                      wie komt tot daar :driver:

PT

@ Monza, ik heb me vergist met het Porsche scene live topic ! Excuse me !! 😳

een klein stukje voor de grens in venlo ….

[quote=”PT” post=164826]Eerste benzinestation dat je tegenkomt na de grensovergang te Mol-Postel. Hou er rekening mee dat er aan de grens momenteel werkzaamheden zijn dus…met frequente flitscontroles ![/quote]

Dus op de e34 !! :engeltje:

wegens andere verplichtingen ga ik dit jaar spijtig genoeg moeten afzeggen 😥

PT

Eerste benzinestation dat je tegenkomt na de grensovergang te Mol-Postel. Hou er rekening mee dat er aan de grens momenteel werkzaamheden zijn dus…met frequente flitscontroles !

waar is de gulf pomp ergens :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 67)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.