Dinslaken 1 mei

Home Forum Porsche Uitstappen Dinslaken 1 mei

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 67)
    • dat is goed, rond hoelaat daar?

[quote=”vankerchove” post=164656]@Terrum: tegen een rustige snelheid naar ginder é

Waar spreken de mannen van het antwerpse af ?[/quote]

Mms tankstation tessenderlo e313 ?

zeg maar, ik zal der zijn

ik kom ook met de daily om 9h naar Maasmechelen

@Terrum: tegen een rustige snelheid naar ginder é

Waar spreken de mannen van het antwerpse af ?

[quote=”Monza” post=164556][quote=”vankerchove” post=164528]ben er dit jaar ook terug bij, nog mensen die uit het antwerpse vertrekken ?[/quote]

Yep :D[/quote]

Als ik er in luk om het mijn geplande werk van 1 mei in te lopen dan ben ik er ook bij, van waar en hoe laat vertrekken de jongens vanuit Antwerpen

Is het de bedoeling om als gek snelheid te maken op weg naar daar of rijden we tegen een normale snelheid, mijn vrouw rijd mee, vandaar 😀

Grtz Geert

dees jaar trg bij ,maar weeral met de nieuwe daily ipv met de P :bounce: ,kans om is topsnelheid te proberen tsn grensen kruising moers :driver:

Yep carbonman :salut:

Iemand 9h Maasmechelen?

[quote=”vankerchove” post=164528]ben er dit jaar ook terug bij, nog mensen die uit het antwerpse vertrekken ?[/quote]

Yep 😀

10 u aan gulf pomp , dan zijn we rond 11u op meeting :driver:

ben er dit jaar ook terug bij, nog mensen die uit het antwerpse vertrekken ?

Kan er dit jaar niet bij zijn wegens 964 in duizend stukken en ….. een communiefeest :bounce:

Heren,

Ik wil graag aansluiten. Hoor graag wat het definitieve tijdstip verzamelen Gulf pomp gaat worden?

Cheers

ik had hier ook graag naartoe gereden maar in het midden van de werkweek gaat dat niet lukken vrees ik, via het jubi forum hebben ze mij ook al de vraag gesteld

Grtz Geert

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 67)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.