Dinslaken 1 mei

Home Forum Porsche Uitstappen Dinslaken 1 mei

7 reacties aan het bekijken - 61 tot 67 (van in totaal 67)
    • Is genoteerd ,wordt dan gulfstation ipv grens ,is toh maar paar honderd meter voor grens

[quote=”Remmel” post=161102]
        En nu maar hopen dat de parking in Venlo bij de grens dit keer WEL open is… (ben bang van niet…) zodat we niet met z’n allen stil staan op de vluchtstrook van de snelweg :wtf:[/quote]

Vergeet het maar . ivm het rijverbod voor vrachtwagens is de parkeerplaats aan de grens volledig vol en daardoor afgesloten , Samenkomen kan beter bij het GULF tankstation ervoor

hopelijk op 1 mei ook zo prachtig weer !! :driver:
          wie gaat ermee treintje maken , 9u grens Maasmechelen of 10u grens Venlo ?
          Zimmermann

Bij goed (droog) weer ben ik er weer bij.
            En nu maar hopen dat de parking in Venlo bij de grens dit keer WEL open is… (ben bang van niet…) zodat we niet met z’n allen stil staan op de vluchtstrook van de snelweg :wtf:

[quote=”Monza” post=161047]:D ik trap normaal wel eens tot daar :relaxman: voor het eerst :driver:[/quote]

zeker de moeite !! we komen altijd aan de grens in Venlo samen , und dan volle pulle naar Dinslaken .
              er worden nog wel afspraken gemaakt . :driver:

😀 ik trap normaal wel eens tot daar :relaxman: voor het eerst :driver:

:driver:

7 reacties aan het bekijken - 61 tot 67 (van in totaal 67)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.