Dinslaken 1 mei

Home Forum Porsche Uitstappen Dinslaken 1 mei

• Maker
    Discussie

• Geert Silverans
    Deelnemer

Ik kan hier niet onmiddellijk een topic over vinden dus …..wie gaat er mee naar Dinslaken ?
      Op een zondag deze keer :up:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 62)
      • ziet er niet goed uit 🙁 net gezien in dinslaken maandag 90%regen ; als dat morgen nog voorspeld wordt ben ik er ook niet laat morgen wel iets weten :hail:

😀
          Ja het weer is niet alles …
          Misschien gaat het daar langer droog blijven .
          Het komt binnen van de kust , als het tot 12 , 13uur droog is gebleven is het al goed geweest voor mij :happydance:

IMG_0560.JPG

ik weet het nog niet of ik ga…. :engeltje: :think:

Ja ik ga .. (of het moet de HELE dag gaan regenen )
              Jij ook ! eerste keer zeker dan ?

Weet alleen nog niet goed welke roete te nemen
              Ofwel ietsjes om rijden en om 9uur aan Maasmechelen .
              Ofwel de gps en iets anders “korter” rijden .
              :think:

Ik beslis zondag PM

ga jij Larsy ?

Voor de nieuwe p leden die nog niet weten waar ze kunne staan :up:
                    IMG_0557.JPG

[quote=”Monza” post=250485]Over Ant. E314 is maar 10 lager :drink: dus sluit ik aan :coolness:
                      is redelijk moeilijk aan de grens enkele jaren terug was er zelfs geen plaats :bounce:

Maasmechelen
                      -zimmermann
                      -Monza
                      -carbonman

-[/quote]

Over Ant. E314 is maar 10 lager :drink: dus sluit ik aan :coolness:
                        is redelijk moeilijk aan de grens enkele jaren terug was er zelfs geen plaats :bounce:

vul maar aan
                        8.15 uur vertrek
                        Total, E313 Antwerpen-Luik, 3980 Tessenderlo dan zijn we tijdig in Maasmechelen :popcorn:
                        -Monza

Maasmechelen
                        -zimmermann
                        -Monza

Wie komt nog uit Gent, Antwerpen ?
                          Wordt normaalgezien niet afgesproken aan de grensovergang voor Eindhoven, komende van Antwerpen ?

:first:

ga ook , zoals gewoonlijk maasmechelen treintje rijden driver: . 9u maasmechelen ok ?
                              vul maar aan :salut:
                              -zimmermann

[quote=”carbonman” post=250309]ik ga, misschien terug een treintje vanuit maasmechelen voor de lokale rijders?[/quote]

Kunnen nog is testen :first: :happy: :happydance:

ik ga, misschien terug een treintje vanuit maasmechelen voor de lokale rijders?

iemand die dit jaar gaat ?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 62)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.