Dinslaken 1 mei

Home Forum Porsche Uitstappen Dinslaken 1 mei

• Maker
    Discussie
  • Ik kan hier niet onmiddellijk een topic over vinden dus …..wie gaat er mee naar Dinslaken ?
    Op een zondag deze keer :up:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 62)
    • ziet er niet goed uit 🙁 net gezien in dinslaken maandag 90%regen ; als dat morgen nog voorspeld wordt ben ik er ook niet laat morgen wel iets weten :hail:

😀
        Ja het weer is niet alles …
        Misschien gaat het daar langer droog blijven .
        Het komt binnen van de kust , als het tot 12 , 13uur droog is gebleven is het al goed geweest voor mij :happydance:

IMG_0560.JPG

ik weet het nog niet of ik ga…. :engeltje: :think:

Ja ik ga .. (of het moet de HELE dag gaan regenen )
            Jij ook ! eerste keer zeker dan ?

Weet alleen nog niet goed welke roete te nemen
            Ofwel ietsjes om rijden en om 9uur aan Maasmechelen .
            Ofwel de gps en iets anders “korter” rijden .
            :think:

Ik beslis zondag PM

ga jij Larsy ?

Voor de nieuwe p leden die nog niet weten waar ze kunne staan :up:
                  IMG_0557.JPG

[quote=”Monza” post=250485]Over Ant. E314 is maar 10 lager :drink: dus sluit ik aan :coolness:
                    is redelijk moeilijk aan de grens enkele jaren terug was er zelfs geen plaats :bounce:

Maasmechelen
                    -zimmermann
                    -Monza
                    -carbonman

-[/quote]

Over Ant. E314 is maar 10 lager :drink: dus sluit ik aan :coolness:
                      is redelijk moeilijk aan de grens enkele jaren terug was er zelfs geen plaats :bounce:

vul maar aan
                      8.15 uur vertrek
                      Total, E313 Antwerpen-Luik, 3980 Tessenderlo dan zijn we tijdig in Maasmechelen :popcorn:
                      -Monza

Maasmechelen
                      -zimmermann
                      -Monza

Wie komt nog uit Gent, Antwerpen ?
                        Wordt normaalgezien niet afgesproken aan de grensovergang voor Eindhoven, komende van Antwerpen ?

:first:

ga ook , zoals gewoonlijk maasmechelen treintje rijden driver: . 9u maasmechelen ok ?
                            vul maar aan :salut:
                            -zimmermann

[quote=”carbonman” post=250309]ik ga, misschien terug een treintje vanuit maasmechelen voor de lokale rijders?[/quote]

Kunnen nog is testen :first: :happy: :happydance:

ik ga, misschien terug een treintje vanuit maasmechelen voor de lokale rijders?

iemand die dit jaar gaat ?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 62)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.