Dinslaken 1 mei

Home Forum Porsche Uitstappen Dinslaken 1 mei

• Maker
    Discussie

• Geert Silverans
    Deelnemer

Ik kan hier niet onmiddellijk een topic over vinden dus …..wie gaat er mee naar Dinslaken ?
      Op een zondag deze keer :up:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 62)
      • Ik vertrek samen met nog wat volk om 8 uur op de Q8 parking van Ranst. Mol/Postel is een half uurtje denk ik.
        Aansluiten mag uiteraard altijd he :up:

goede morgen
          ik wil graag bij Esso net voor afslag geldrop/heeze aansluiten als dat mag ???
          :drink:

Om hoe laat zou het treintje de grensovergang van Mol Postel bereiken? Misschien dat ik er op spring. :driver:

+1 betreffende de PDF

Wij zitten ook twee dagen op de Porsche days. :driver: :driver:

Ga passen, ga naar de Porsche days

Wij houden de weersvoorspellingen nog even in’t oog.
                    Bij goed weer vertrekken de meeste er al terug naar huis vanaf 14u.
                    Bij regenweer daarentegen …

Valt dit jaar ook samen met Porsche Days Francorchamps …

Twijfel nog dus nog even waarheen.

Ive

geen inschrijving nodig, gewoon de grote hoop volgen en aanschuiven :happydance:

Hoe zit dat juist, moet je daarvoor inschrijven of ga je gewoon naar daar en krijg je een plaats toegewezen?

Ive

8 uur parking Q8 Ranst???

Wij gaan ook vanuit Anrtwerpen….

Ive

kijk maar eens op Youtube lol

mensen interesse om in Ranst samen te komen?

Zoveel is er niet te zien, een kleine 2500 Porsches waaronder altijd een paar mooie :salut:

Wat is er te beleven mannen? Zo’n beetje alle aankomende gezelligheid qua ritjes ben ik toevalligerwijs dubbel booked. Maar 1 mei heb ik nog niet scherp, heb op zich wel zin in een leuke gromsessie… :coolness:

ga kijken of ik ook ga !!!!

:drink:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 62)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.