Dinslaken 1 Mei

Home Forum Porsche Uitstappen Dinslaken 1 Mei

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 49)
    • zonde… ik had zo graag ook een kijkje gaan nemen… precies echt wat gemist 🙁

[quote=”Daggie”:1gvqtyxx]
        Ik heb nog heel leuke on-the-road foto’s van de Porschisten. Als jullie die graag willen, zet ik ze ergens online. Zijn echt heel leuke foto’s bij.[/quote]

Zéker doen!! 🙂 )

Btw Daggie: hebben ze niks verteld over een eventueel vervolg op hun “Pajottenland-rit” van vorig jaar?

SidewindR.

Mijn foto’s staan hier:
          http://www.cleaned.be/go.php?site=http: … ion=images

Ik heb nog heel leuke on-the-road foto’s van de Porschisten. Als jullie die graag willen, zet ik ze ergens online. Zijn echt heel leuke foto’s bij.

Betalende wagens zijn zij die de inkom gepasseerd zijn en dus betaald hebben. Porsches die buiten op de parkings stonden (en dat waren er ook nog en hoop) niet meegerekend.

[quote=”MRD-Porsche”:oyogq026]Zoveel was het dit jaar precies niet… Foto’s van andere jaren overtuigen mij meer… Toch blij dat we naar de Ring gegaan zijn gisteren 🙂 [/quote]

Volgens mij is dit enkel een uitspraak omje gemis goed te praten.
                Er was juist wel heel veel te zien en er waren dik 400 wagens meer dan vorig jaar (wat toen een rekord was).
                Er waren 2006 betalende wagens dit jaar , wat heelwat is voor een ééndagstreffen. 🙄 😉

@Rufie
                , prachtige foto’s

Het grootste deel van mijn gemaakte fotootjes staan online.
                Even op mijn album klikken en dan op de gewenste tab

Enkele voorbeeldjes

Bling Blink Targa

Wild Thing

GT3RS in Dubbel pakket

Mellow Yellow

Shark orgel

Dust in the wind

Silver Bullet x 3 (let op de nummerplaten)

Porsche diesel standa(a)rd

Porsche met smal kontje

Porsche Retro Colours

Imposant

[quote=”Setakira”:2m4fzx2b]Duitsers passen hun wagens wel fameus aan precies.

Er zijn er mooie bij maar ook lelijke, ieder zijn goesting natuurlijk maar die zilveren 996 met felgroene velgen of die zwarte 993TT met oranje velgen moet ge toch voor zijn om dat mooi te vinden…

En daar was er ook nen zwarte 993 (cabrio weliswaar) met groen interieur en kap heb ik de indruk (zie foto P1140256), was Jokke er niet bij?[/quote]

Nee,ik was er niet.De waarschijnlijke filetoestanden hielden mij tegen.Geen verkeerde keuze als ik de verhalen lees op het forum van onze noorderburen.Foto P1140256 ,waar ?

Duitsers passen hun wagens wel fameus aan precies.

Er zijn er mooie bij maar ook lelijke, ieder zijn goesting natuurlijk maar die zilveren 996 met felgroene velgen of die zwarte 993TT met oranje velgen moet ge toch voor zijn om dat mooi te vinden…

En daar was er ook nen zwarte 993 (cabrio weliswaar) met groen interieur en kap heb ik de indruk (zie foto P1140256), was Jokke er niet bij?

Ik vond nochtans dat er veel te zien was. Ok, er was geen 956 en een 910, maar wel twee unieke 935’s. Ben wel niet geweest vorig jaar.

hele mooie foto’s 😉
                        Ik kan me er wel in volgen dat het minder was dan vorig jaar, aan de foto’s te zien dus.
                        Heb die schoon madam vorig jaar nie gezien 😉

Mooie foto’s Rufie! Zoveel was het dit jaar precies niet… Foto’s van andere jaren overtuigen mij meer… Toch blij dat we naar de Ring gegaan zijn gisteren 🙂

De foto’s vind je HIER

[quote=”targaboy”:24gcu07f]ja inderdaad rufie we waren nogal ongerust
                              in ieder geval hou je nog een tractatie van ons tegoed 😉 [/quote]

Ja, bij de uitrit wist ik niet welke kant jullie uitgereden waren. Mijn GPS stuurde mij langs een andere baan dan in het heengaan. Heb jullie dan een sms gestuurd als we aan die werken waren om jullie gerust te stellen. Ben dan nog gestopt in Lokeren, maar ik denk dat jullie eerder nog ergens gestopt zijn. Wij hadden nog een vergadering ‘s avonds en konden dus niet blijven in Lokeren.
                              In ieder geval hebben we een superdag gehad. Ongelofelijk aantal Porsches en je wist niet waar eerst kijken.

Greets,
                              Rufie.

ja inderdaad rufie we waren nogal ongerust
                                in ieder geval hou je nog een tractatie van ons tegoed 😉

‘t was vandaag de moeite zulle ❗
                                  Het was voor de vierde dat ik er naar toe ben gegaan en het
                                  was voor mij de mooiste meeting .
                                  enorm veel Porschen ,(mooie exemplaren etc….) ,mooi weer ,…….

@rufie
                                  ;spijtig dat we elkander verloren zijn bij het naar huis rijden 😥

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 49)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.