Dinslaken 1 Mei

Home Forum Porsche Uitstappen Dinslaken 1 Mei

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 49)
    • Dan zal ik er zijn !

Ben eens benieuwd, mijn eerste Porsche treffen. Kijk er wel naar uit !

Daggie ,

Iedereen is welkom en met eender welke Porsche.

http://www.porschisten.be

Anoniem

[quote=”Carrera4s”:23olhjlj]Wat staat er daar op ‘t programma ?

Want voor louter naar geparkeerde auto’s te gapen rij ik niet tot ginder hoor ! Tenzij er een leuke route door de Ardennen is tot ginder ?[/quote]
          Meer is het helaas niet, Dirk. Tenzij je er ff van wil profiteren om vanaf de duitse grens het kot open te trekken… ‘t Is eigenlijk gewoon een treffen. En iets speciaals om te eten is er ook niet. Broodjes met bockwurst, frieten e.d… Wij nemen i.i.g. onze broodjes mee.

Tuurlijk.
            Kijk eens naar de posts opde eerste pagina en dan zie je wat het is 😉

MAURICE: Is dat ook voor mensen die niet in jullie club zitten?

Ik heb geen flauw idee wat er in Dinslaken te doen is, maar ik zou wel eens willen meegaan … Je mag daar met Cayman toch ook binnen he?

Wat staat er daar op ‘t programma ?

Want voor louter naar geparkeerde auto’s te gapen rij ik niet tot ginder hoor ! Tenzij er een leuke route door de Ardennen is tot ginder ?

Voor de mensen uit de streek van Brussel

Vertrekplaats Porschisten:

Parking Texaco tankstation E 40 richting Brussel in Groot Bijgaarden
                  Afspraak voor de ingang van het restaurant

Timing :
                  Verzameling om 8h00 en vertrek om 8h15

http://www.porschisten.be

Anoniem

idem, hoop dat het p’tje klaar is dan ook van de partij

Ik kom ook, maar ik zal samen oprijden met Porsche Club Tielt. Die maken een stop hier in de buurt.

Als de P nog niet klaar zou zijn (hoop van wel natuurlijk) heb ik nog plaats genoeg.

HIER de afspraakplek voor Venlo

Iemand die een plaatsje over heeft ?

Dinslaken 2006

Count me in!

Anoniem

[quote=”TurboElfje”:i1mh878z]Het mag wel niet regenen, dan pas ik. (kweet, ben genen echten 😆 )[/quote]
                                Als jij het zegt ❓ … 😡 evil:

Ik heb het alvast in mijn agenda gezet, ziet er de moeite uit en zal de eerste keer zijn dat ik naar daar ga. Zou het wel tof vinden als ik kan aansluiten bij mensen die ook van hieruit vetrekken, omgeving Gent – Brugge 8)

Het mag wel niet regenen, dan pas ik. (kweet, ben genen echten 😆 )

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 49)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.