Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche Crash Foto’s › Dit doet me pijn….
- Dit onderwerp bevat 16 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 jaren, 7 maanden geleden door the body docter.
-
MakerDiscussie
-
4 april 2006 om 01:42
🙁 ( ( ( ( ( ( ( ( ( ( ( ( ( ( ( ( ( ( ( (
Wie laat zoiets moois nu zo verkommeren… ? 👿
-
MakerDiscussie
-
http://www.geocities.com/MotorCity/Lane/4732/
hier vind j e nog zo een aantal vergane porschekes en andere bolides
ik zal eens gaan kijken ik ken die kerel redelijk goe is familie langs de vrouw hare kant kan helpen wie weet
en van die 356 das inderdaad jammer maar bekijk het eens langs de andere kant als alle fabrieksgeleverde porsches ergens in een living zouden staan onder perfekte omstandigheden zouden ze ook geen flikker waard zijn he
hoe meer er sneuvelen hoe zeldzamer ze worden en hoe hoger de prijs ligt
is wel minder als je er eentje wil kopen maar om te verkopen is het wel beter en het mes snijd aan de beide kanten he
en waarschijnlijk heeft hij een garage gehad voor zijn nieuw gekochte [size=150:3su3p8km]ford [/size]en heeft dit oud beestje buiten moete staan al die jaren en nu zit hij met twee rotte auto s 😆 😆 😆
is er al iemand een kijkje gaan nemen bij die zwarte targa in peer? ik ben namelijk op zoek naar een sloper of schade 911 en 912
dit is echt schandalig als die eigenaar die dit zo liet gebeuren een porscheliefhebber is dan heb ik daar wel mijn vragen bij
porsche kan misschien best juridische wet in het bedrijf goedkeuren met als onderwerp: porsche verwaarlozing = levenslange porscherijverbod + een boete voor de herstelling
😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈[quote=”S2″:516vw2qq][quote=”stefx911″:516vw2qq]IDD, volgens mij ook het enige “bruikbare”: serienummer + papieren…
Heel spijtig ![/quote]
Achtergelaten in een bos. Dus ik vrees dat er geen papieren meer in het handschoenkastje zullen zitten 🙂 [/quote]
Kan je opnieuw aanvragen hé
Dus als ik een “achtergelaten” auto vind mag ik die verkopen ? 😆 😆 😆[quote=”stefx911″:6vslfh8q]IDD, volgens mij ook het enige “bruikbare”: serienummer + papieren…
Heel spijtig ![/quote]
Achtergelaten in een bos. Dus ik vrees dat er geen papieren meer in het handschoenkastje zullen zitten 🙂
Anoniem4 april 2006 om 18:54Dit is een pré-A cabrio!! Op mobile staan er papieren te koop voor 4000€ en kijk eens op bbt4vw.com bij “virgin outlaws” daar staat er eentje voor 129000€ (vraagprijs).Nog verder te restaureren…
Dus Dave die concoursstaat zal rond de 8 miljoen Belgische draaien ze. 👿Yep , dat is bij die “citroen” garage (of wat het zou moeten zijn).
Ik zal in de week eens gaan kijken 😉[quote=”911-lover”:p4uifnd3]Waar in Peer ❓
Dat is het dorpje (oh sorry Stad) naast Hechtel 😆 😆 😆Ik kwam deze informatie tegen ivm de 356
Als dit een ’53er is (en volgens de voorlichten (recht onder elkaar) en achterlichten is dit er een), dan zou het dus een 1500 Speedster moeten zijn.
Ik heb het vin nummer als op plaatje ingevuld (NR 60103) op deze 356 site en het is inderdaad een ’53-er Reutter Cabriolet.[/quote]
Vanuit Hechtel-Wijchmaal-Peer.In de eerste bocht na het lange rechte stuk vanuit Wijchmaal rechts afslaan richting Peer centrum(aan de vroegere esmeralda-nu kringloopwinkel).200m na de afslag is er aan de rechterkant een garage van (als ik het goed heb)volkswagen en/of audi.Tussen allerlei oude wagens staat een verwaarloosde targa.
Waar in Peer ❓
Dat is het dorpje (oh sorry Stad) naast Hechtel 😆 😆 😆Ik kwam deze informatie tegen ivm de 356
Als dit een ’53er is (en volgens de voorlichten (recht onder elkaar) en achterlichten is dit er een), dan zou het dus een 1500 Speedster moeten zijn.
Ik heb het vin nummer als op plaatje ingevuld (NR 60103) op deze 356 site en het is inderdaad een ’53-er Reutter Cabriolet.In Peer staat een zwarte targa van beginjaren ’70 al sinds enkele jaren te verkommeren MET kapotte zijruiten.Het regent dus binnen sinds lange tijd.Hij is er nog niet zo erg aan toe als die hierboven maar dat gaat er nog wel ooit van komen.
IDD, volgens mij ook het enige “bruikbare”: serienummer + papieren…
Heel spijtig !
Dit restaureren kost meer dan één in concoursstaat kopen vrees ik…
Dit is echt een wagentje voor de weinige resterende parts te gebruiken, meer dan waarschijnlijk zit de hoge vraagprijs hem in de zeldzame serienummer die allicht ooit in een andere terecht zal komen ?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.