Dit forum zit VOL viriele mannen!

Home Forum Zeverhoekje Dit forum zit VOL viriele mannen!

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
  • isa

olalala zo lachen met de vrouwen hier! Lol

Ik kijk niet altijd naar de porsche of andere wagen die er rond zit hoor! Je zou wel eens bedrogen kunnen uitkomen en ik kan t weten! lol

En voor wie het weten wil, ik ben (nep) blond.

Maar … ik heb dus ook goei vooruitzichten want volgens de mijnen, ga ik veel bekijks hebben als ik met de porsche op stap ga!

midlife crisis zijn twee dingen
        snelle wagen en een jong dom blondje
        de wagen heb ik
        nu die blonde nog 😈

Dan komt die jonge vrouw vanzelf .
          Ik kan het weten 😈 😉

[size=50:1twuhwbw](al ben ik niet zeker of het door de auto komt . Kan natuurlijk ook door mijn voorkomen zijn)[/size]

😉 😆 😆

ik was een het twijfelen tussen een jongere vrouw of een porsche,ik heb beslist om toch maar het goedkoopste te nemen ,en zoals alle mannen weten is dat een porsche 😈 😈 😈

Ik word over twee weken 45. Stereotypischer kan dus niet 😀

Leve de midlife !

Ik zit nog altijd in mijne puberteit 😆
                Mijn vrouw zegt altijd : de dag dat ge een ferrari koopt of ne moto moet ik me vragen beginnen stellen.
                Van ne moto moet ik niets weten, ne ferrari kan me ook niet echt boeien dus ze kan op beide oren slapen 😈

isa

haha dit vind ik een goeike!
                  Ik ben dus een vrouw, maar t is mijn man die al jaren met sportwagens rijdt! Nu weet ik waarom hij er nog één bij wil!

Haha dus daarom koopt hij een porsche! Sjonge sjonge!

Lap ik ben nog niet oud genoeg, maar misschien zitten er hier wel een paar die 50% van hun Porsche kunnen terugvorderen van de ziekenkas?

‘t Is voor m’n gezondheid hé meneer, moet ik een doktersbriefje eerst hebben of kan dat gewoon met de SIS-kaart? :mrgreen:

Klopt echt hoor .
                      Vraag maar aan mijn vriendin (of exen) 😈 😉 😆

Die tweede stelling kan ook kloppen :mrgreen:

nu weet ik weer waarom ik een 911 wou hebben :mrgreen:

Anoniem

Lap, ik zit dus al ruim 15j in m’n midlife-dinges 😕

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.