Dit is grof !

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Dit is grof !

• Maker
    Discussie
  • Onderstaande ad staat op kapaza, waarschijnlijk bied de “betrouwbare” handelaar binnenkort een zzer mooie originele cabrio mét onderhoudsboekje te koop aan op kapaza, en met originele km’s !… 😕 jaja….

ik zoeken een spoiler vooraan voor porsche 911 3.2 bj 88 in goed staat,en achter cabriodak in zwart,en onderhoudsebouk
    je recherche un spoiler avant pour une 911 3.2 de 88 en bon état,la partie arrière de la capote en noir et un carnet d’entretien vierge ou maximum 130000km
    gsm;0475815216

Klik hier en lees de onbeschaamdheid

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 40)
    • Ik had het mijne binnen de maand. Porsche Antwerpen moest dit ook van Duistland laten komen evenals andere dealers.

Dus ik vind dat nog reuze meevallen voor een origineel boekje van een wagen van 77.
      Gewoon al super dat je dat uberhaubt nog kan bestellen!
      Moet je eens bij een ander merk proberen; Dacia of zo 😆

ik heb mijn boekje al, wil gewoon de prijs weten omdat normaal joma dezelfde prijs heeft of goedkoper is dan porsche zelf, heb het zelf al een paar keer gecheckt in het verleden en wil nu weten of dit met dat boeje ook het geval is 😉

In St-Martens-Latem zei de magazijnier dat je héééééééééééééél lang moet wachten indien hij moet bestellen. Hij sprak over 6 maanden en meer. Hij heeft wel een beperkte voorraad van ongebruikte oude boekjes, evenwel niet van alle bouwjaren.

ik ga eens informeren bij Carrera motors, ben benieuwd wat dat boekje van mij daar kost 😕 evil:

[quote=”porschke”:2r2jewgk]als het onderhoudsboekje hetzelfde is als de handleiding dan liggen de prijzen meer uit elkaar, bij joma parts zeiden ze me een tijd geleden dat somige boekjes tot 80-90 euro gingen, dus best eerst de prijs vragen, mijn boekje koste +- 40 euro voor een 911 van 75 😉 [/quote]

😯 Origineel boekje van mijn 911 van ’77 bij Porsche 21,5 € betaald

Boekje van een 924 kost 17,50 EUR. Op e-bay worden ze aangeboden voor 49,50 EUR…

als het onderhoudsboekje hetzelfde is als de handleiding dan liggen de prijzen meer uit elkaar, bij joma parts zeiden ze me een tijd geleden dat somige boekjes tot 80-90 euro gingen, dus best eerst de prijs vragen, mijn boekje koste +- 40 euro voor een 911 van 75 😉

[quote=”Black_Devil911″:1621kpyk][quote=”stefx911″:1621kpyk]Onderhoudsboekje kan je dus gewoon bestellen bij Porsche zelf…[/quote]

Enig idee van de kostprijs ?[/quote]

Hangt van model en jaartal af. Tussen de 20 & 30 euro
                    gewoon even naar het magazijn van een Porsche dealer bellen en prijs vragen…

[quote=”stefx911″:2lu00wzl]Onderhoudsboekje kan je dus gewoon bestellen bij Porsche zelf…[/quote]

Enig idee van de kostprijs ?

[quote=”stefx911″:3nx48tp9]Onderhoudsboekje kan je dus gewoon bestellen bij Porsche zelf…[/quote]
                        Heb onlangs info gevraagd bij Porsche in St-Martens-Latem. Dergelijke boekjes kunnen besteld worden, maar men moet maanden lang geduld hebben volgens de verantwoordelijke van het magazijn.
                        In deze garage hebben ze wel enige oude boekjes op voorraad.
                        We hebben er een nieuw boekje voor een 924 gekocht.

Onderhoudsboekje kan je dus gewoon bestellen bij Porsche zelf…

Mooie wagen Ferdy, Proficiat !

[quote=”ferdy”:2jtwrcvj][quote=”RSR”:2jtwrcvj]Het schoonste van al die kerel heeft me gisteren zelf gebeld voor zo een onderhoudsboek. Toch straf allemaal hoor die stelde me zelf de vraag of ik hem niet wou afstempelen ook.[/quote]

Mischien kan je hier, met name, deze persoon bekend maken ????[/quote]

Zijn naam is Louis en zijn E-mail, louis.de911@euphonynet.be

[quote=”stefx911″:3p231s4f]Zeg Ferdy, even off topic, maar ik zou wel eens wat foto’s van je nieuwse aanwinst willen zien.
                                Mag ze ook mailen hoor, ziet er een beauty uit ![/quote]

Er ontbreekt nog het Carrera 3.0 logo, is besteld bij Porsche door Walter, Heb de foto’s op mijn site gezet, klik op het Porsche logo.http://www.yvanhoe.com

Motor is een 180 pk, niet de originele 200, maar hiij GAAAAAAT !!

Wagen is in Alken gekeurd voor dagelijks gebruik en ik wacht nog op het gelijkvormigheidsattest om de platen aan te vragen.

Zeg Ferdy, even off topic, maar ik zou wel eens wat foto’s van je nieuwse aanwinst willen zien.
                                  Mag ze ook mailen hoor, ziet er een beauty uit !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 40)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.