Dit is grof !

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Dit is grof !

• Maker
    Discussie
  • Onderstaande ad staat op kapaza, waarschijnlijk bied de “betrouwbare” handelaar binnenkort een zzer mooie originele cabrio mét onderhoudsboekje te koop aan op kapaza, en met originele km’s !… 😕 jaja….

ik zoeken een spoiler vooraan voor porsche 911 3.2 bj 88 in goed staat,en achter cabriodak in zwart,en onderhoudsebouk
    je recherche un spoiler avant pour une 911 3.2 de 88 en bon état,la partie arrière de la capote en noir et un carnet d’entretien vierge ou maximum 130000km
    gsm;0475815216

Klik hier en lees de onbeschaamdheid

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
    • [quote=”RSR”:2gt9rv16]Het schoonste van al die kerel heeft me gisteren zelf gebeld voor zo een onderhoudsboek. Toch straf allemaal hoor die stelde me zelf de vraag of ik hem niet wou afstempelen ook.[/quote]

Mischien kan je hier, met name, deze persoon bekend maken ????

[quote=”RSR”:38m6gb1l]Het schoonste van al die kerel heeft me gisteren zelf gebeld voor zo een onderhoudsboek. Toch straf allemaal hoor die stelde me zelf de vraag of ik hem niet wou afstempelen ook.[/quote]

Sommige mensen zijn voor niets verlegen hé
        Een stempel op zijn voorhoofd, dat verdient hij!

Het schoonste van al die kerel heeft me gisteren zelf gebeld voor zo een onderhoudsboek. Toch straf allemaal hoor die stelde me zelf de vraag of ik hem niet wou afstempelen ook.

jaja ze blijven er niet mee lachen

dus in principe ben jij al iemand iets besteld al bijna verplicht om chassis nummer en km stand op te vragen waar zijn we dan toch mee bezig

jan met de pet moet het weer uitzweten zoals gewoonlijk

[quote=”the body docter”:1h0tvtyw]jaja er wordt wat afgeschoumeld in ons belgen landje

vanaf 1 september gaat car pas zullen alle oficiele herstellers banden centrales enz verplicht zijn van elke auto de km stand doortegeven aan car pas dus wordt het alweer een heel klein beetje moeilijker om te schoumelen[/quote]

Ook ik heb zo’n schrijven aangekregen.

[quote=”Wimske”:1x0d7vuo]Ferdy,

Jij bent precies goed op de hoogte!!!
                Spreek jij uit ervaring?
                😛 lol: 😀 D [/quote]

Hoi, Wim

Ik spreek niet uit ervaring maar door mijn beroep als handelsvertegenwoordiger ( voyageur ) kom ik al eens langs in een “Stationnery shop” en die verkopen bijna allemaal van die Trodat stempels.

Ik heb ooit een sukkelaar horen vragen een stempel te maken op naam van een of andere dokter in de geneeskunde !!!! Wat hij daarmee ging doen weet niemand. Hij heeft hem niet gekregen, maar als je naar dezelde shop gaat met col en cravat zal er niemand iets vragen

Wat deze shops niet zullen maken zonder een officiele bestelbon is een stempel zoals ” STAD GENT – BEVOLKING ” !!!!!!

Al de rest zal afhangen van de verkoper.

TYPO drukkers ( die dat nog met LOOD werken ) kunnen in principe ook stempels maken.

Je kan ook zo’n speelgoed doosje kopen !!!!

jaja er wordt wat afgeschoumeld in ons belgen landje

vanaf 1 september gaat car pas zullen alle oficiele herstellers banden centrales enz verplicht zijn van elke auto de km stand doortegeven aan car pas dus wordt het alweer een heel klein beetje moeilijker om te schoumelen

Ferdy,

Jij bent precies goed op de hoogte!!!
                    Spreek jij uit ervaring?
                    😛 lol: 😀 D

Denk wel dat je een onderhoudsboekje kan bestellen.

Ik heb voor mijn “S” bij Porsche de owners manual gekocht en daar zat het onderhoudsboekje bij.

[quote=”Setakira”:3kqswstm]zo iemand zou inderdaad naar officiële dealer bellen, nieuwe onderhoudsboekje kopen en dan nog durven vragen: Mag ik ook even jullie stempel gebruiken 😉 [/quote]

Een TRODAT stempel kan je in elke papierhandel laten maken, als je maar een goede afdruk hebt !!

Met Word of met Photoshop kan je wonderen verrichten.

Weet gewoon niet waar naartoe en denkt dat alle garagistes zijn zoals hij, ik hoop dat hij 1000 Euro moet afdokken voor zo’n boekje !!!

zo iemand zou inderdaad naar officiële dealer bellen, nieuwe onderhoudsboekje kopen en dan nog durven vragen: Mag ik ook even jullie stempel gebruiken 😉

Die zet er wel vaart achter hé. Vraag me af waarom hij niet eens naar een officiele dealer belt 😆

Vanmiddag telefoon gehad van de adverteerder met de vraag of ik een voorspoiler, achterste stuk van cabriodak en een onderhoudsboek liggen had… Voorspoiler en adres om cabriodak (plastic achterruitje) geen probleem… voor een onderhoudsboek heb ik hem moeten teleurstellen…

[quote=”ferdy”:1rh6unyi]Quelle histoire !!!

Heb het altijd gezegd, liever een degelijke wagen dan een vrak met een onderhoudsboekje !!!

Als de vraag groter zal worden , zal er wel een CHINEES blanco boekjes gaan drukken !!![/quote]

Mijn gedacht !
                                  Zo zie je maar dat een onderhoudsboekje niet altijd naar “waarde” mag worden geschat ! !

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.