Dit is grof !

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Dit is grof !

• Maker
    Discussie
  • Onderstaande ad staat op kapaza, waarschijnlijk bied de “betrouwbare” handelaar binnenkort een zzer mooie originele cabrio mét onderhoudsboekje te koop aan op kapaza, en met originele km’s !… 😕 jaja….

ik zoeken een spoiler vooraan voor porsche 911 3.2 bj 88 in goed staat,en achter cabriodak in zwart,en onderhoudsebouk
    je recherche un spoiler avant pour une 911 3.2 de 88 en bon état,la partie arrière de la capote en noir et un carnet d’entretien vierge ou maximum 130000km
    gsm;0475815216

Klik hier en lees de onbeschaamdheid

10 reacties aan het bekijken - 31 tot 40 (van in totaal 40)
    • Op ebay al eens inschijvingsbewijs + gelijkvormigheidattest + metelan plaatje met chassisnummer tegengekomen… idd alles is te koop

K’ heb onlangs ene van Ebay laten verwijderen, hij verkocht gewoon oude inschrijvingsbewijzen, open en bloot. Ebay was er niet van bewust dat dit officiele dokumenten zijn en dat dit ook strafbaar is !!!

Alles is dus ” Te Koop “

Als je echt een correcte wagen hebt en je bent het boekje kwijt kan je altijd een duplicaat aanvragen bij de garage waar het onderhoud gebeurd is.

Die halen de data dan uit het systeem. Uiteraard heb je dan ook een “echt” onderhoudsboekje in handen en kan er niet gefoefeld worden. In principe hé

Quelle histoire !!!

Heb het altijd gezegd, liever een degelijke wagen dan een vrak met een onderhoudsboekje !!!

Als de vraag groter zal worden , zal er wel een CHINEES blanco boekjes gaan drukken !!!

Dat blad word door sommige verkopers eruit gehaald, iemand die er dan niet echt van op de hoogte is loopt er dan met open ogen in…

Ik heb ooit iemand gekend, (ga geen namen noemen) die haalde de nietjes eruit, haalde het bewuste blad eruit scande het in bewerkte het met de pc drukte het opnieuw af sneed het op maat en niette het er bij tussen, je zag verschil in papier en kleur en toch verkocht ie de wagens zo…

ik belde naar de garage die in het boekje stond en die kende de wagen nog en vroeg hoeveel kms eropstonden, de laatste onderhoudsbeurt was in die garage geweest op 185000 km in het boekje stond de laatste op 85000km, de teller stond +- op 87000km…

voor ik een wagen met boekje koop bel ik ook steeds de bewuste garage op, ik heb daar nog nooit een moeilijk iemand mee aan de lijn gehad…ze zijn meestal allemaal vriendelijk om te helpen…

Staat in het onderhoudsboekje ook niet de gegevens van de wagen (type , jaartal , chassisnummer) ❓
                Dat klopt dan toch niet meer ❓

Geen onderhoudsboekje ? geen probleem, zet even op internet dat je er één zoekt, je past de km stand wat aan et voila ge hebt een voiture met historie…

man man man….

Kapaza is tijdelijk onbeschikbaar dus ik zal even moeten wachten

Idd ik heb gisteren ook zo een mail mogen ontvangen van deze persoon.

Idd grof!

Wel dom om er een foto van de wagen bij te zetten. Als hij die dan later ook op kapaza te koop zet MET onderhoudsboek…
                        Een wakkere persoon op zoek naar een P zal dit wel opvallen.
                        Uiteraard zullen er ook veel zijn die er blind inloopen

Wij zijn in ieder geval gewaarschuwd ! Thx Dave !

10 reacties aan het bekijken - 31 tot 40 (van in totaal 40)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.