Dit is pas een “bob de bouwer” !

Home Forum Zeverhoekje Dit is pas een “bob de bouwer” !

• Maker
    Discussie

• jollie
    Deelnemer

Deze wou ik jullie toch niet onthouden, stond enkele weken geleden in Zutendaal…
      Het is wel geen porsche maar er toch wel over…

IMG_1106.JPG

IMG_1107.JPG

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 883)
      • Voorruit, dat weten wij nu ook weer nog eens een keer, en dat is zéér belangrijk bovendien.

😈 😈 😈

Een rode TA… Zelfs een manuele bak kan zoiets niet redden :sarcastisch :first:

Aub weer geen preken over hoe goed ze wel zijn en Porsche redders etc… ‘t Is gewoon mijn ding niet, net zoals PDK.

Dat wordt de opvolger van mijne 944 :happy:
            By the way heb hier gisteren een wannabe The A-team busje tegengekomen.
            Ik kon er geen merk opplakken noch foto van nemen maar het was onngeveer,de helft kleiner dan de echte. De kleuren klopten wel. :happy:

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/porsche-968-cabriolet/667646787-216-3166

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
              :what: :what: :what: :what: :what: :what: :what: :what: :what: :what:
              :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
              :ass: :ass: :ass: :ass: :ass: :ass: :ass: :ass: :ass: :ass: :ass: :ass:
              😳 😳 😳 😳 😳 😳 😳 😳 😳 😳
              :censored: :censored: :censored: :censored: :censored: :censored: :censored:
              ruzie ruzie ruzie ruzie ruzie ruzie ruzie ruzie ruzie ruzie ruzie ruzie ruzie
              ….
              understatement of the year: ik vind het maar niks dus
              @Mushroom: het feit dat het een manuele is, is niet mijn probleem

968.jpg

UGLY!!!!

Het word wel moeilijk focussen op deze manier :think:

ik zie maar 2 wielen en 2 stelten…. waar is die 4 wieler?

+1 :lekker: :lekker:

:lekker:

Welke vierwieler?
                          :engeltje:

focussen op de rode vierwieler heren ….

zBdB.jpg

Literkes teveel botox ingenomen?

z731787_n.jpg

:happy: :happy:
                                  nummerplaat klopt in ieder geval 😀

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 883)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.