Dit is pas een “bob de bouwer” !

Home Forum Zeverhoekje Dit is pas een “bob de bouwer” !

• Maker
    Discussie
  • Deze wou ik jullie toch niet onthouden, stond enkele weken geleden in Zutendaal…
    Het is wel geen porsche maar er toch wel over…

IMG_1106.JPG

IMG_1107.JPG

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 883)
    • Gisteren gezien in Aix-en-Provence.
      Niet zeker of dit een “bobdebouwer” is of iets speciaals… wie weet meer ?

Braakte een zeer laag, mooi, geluid uit.
      Sorry voor de slechte foto’s … 🙁
      IMG_1743.jpg

IMG_1746.jpg

lol, die achterbank was wel grappig… Maar eigenlijk wel zonde die wagen. Een rat-look en verlaging tot daartoe maar doe het dan op een soliede manier. Hebben ze geen keuring in de VS?

maar die lag wel érg laag bij de grond….. 😯 😯

[quote=”RS Evo” post=244019]…. De verlaagde Karmann gezien in dezelfde aflevering?[/quote]

de roestpellen hingen te trillen aan de spatborden en bij de eerste bobbel in het wegdek wipt de achterbank scheef. say no more !
            het dashbord in geel/bruine glitter :puke:

[quote=”dirk l” post=243995]Ne 935 lelijk :think: kweenie.

Eerder ne vuurspuwende draak :mrgreen:

[/quote]

:salut:
              Lelijke voorkant.
              (Zo erg dat het fascinerend wordt.)
              Maar IDD een indrukwekkende aars.
              😯 :respect2:
              De draak van Game of Thrones én Smaug is niets daar tegenover.

Gisteren de aflevering gezien waar ze ‘m bouwen. Volgende keer de race tegen die groene 991. Over het algemeen vind ik die show wel vermakelijk en ze weten precies wel blijf met een schroevendraaier maar een Chevy motor in een Porsche? Ik blijf het er moeilijk mee hebben. Steek er dan een 928 motor in… Niet dat ik daar volledig achter sta maar dan blijf je toch in het huis.

Anyway, iedereen doet wat ie wilt!

De verlaagde Karmann gezien in dezelfde aflevering?

https://youtu.be/JH3jioBW9ek

Gas Monkey Garage’s LS-Swapped Porsche 996 V8

lees meer …

Ne 935 lelijk :think: kweenie.

Eerder ne vuurspuwende draak :mrgreen:

FIRE.jpg

😕 En waarschijnlijk zit er dan nog een echte 930 onder. Ook een lelijkaard trouwens die zeldzame en dure Flachbau.

Een 935 vind ik trouwens nog lelijker. Excusez l’accent TA. :sarcastisch

:wtf: :wtf: :wtf:

:puke: :puke: :puke: :bounce:

1987 Porsche 930 Carrera Convertible

911bdb.jpg

930bdb.jpg

man man man, en der zit anders veel geld in… wat het nog erger maakt. Tenzij dit je ding is, no comment, smaken en goestingen… Ben zelf wel fan van bepaalde verbouwingen en coole replica racewagens (mét pit, anders is het gewoon extra (liefst minder) gewicht of rolweerstand), mr dit nu effe niet :bounce: vooral welke donor wagen ‘in den beginne’ tot wat het nu is…

a11474730546.jpg

plus de link voor wie hem wil kopen: http://forums.pelicanparts.com/porsche-cars-sale/930001-porsche-american-roadster-turbo-tribute.html

img_5309.jpg

928_drag.jpg

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 883)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.